Prøver lige med denne lille afstemning

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sehested
    På forhånd tak for dit svar :cheers:


    Det kunne være rart hvi du lavede en mere sigende overskrift til dine tråde, f.eks. noget i stil med "Hvilket grafikkort ville I vælge?"


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Det der fås billigst ville jeg tage. Men hvis du tænker på køre crossfire eller sli senere, så skal du vælge efter hvilke af de to dit bundkort understøtter. Ellers ville jeg finde det billigste med den mest effektive køler :)


    Stemmer AMD, men kunne ligeså godt have valgt Nvidia :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

    Rettet en gang, sidst af Renegger ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Det kunne være rart hvi du lavede en mere sigende overskrift til dine tråde, f.eks. noget i stil med "Hvilket grafikkort ville I vælge?"


    Anders


    +1

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • har valgt ati. grunden til valget er at jeg altid har været nvidia tilhænger men efter den nye 6000 serie er jeg gået over til ati, syntes virkelig bare de laver super gode kort fortiden, og vil nok følge den vogn indtil nvidia kommer med et eller andet ati ikke kan hamle op med. håber mit svar er brug bart, og det er min mening, andre har sikkert nogen andre :).