Creative Fatal1ty Gaming Headset MK II ISSUES...

  • Hej jeg sad og ledte efter et godt nyt headset her op til jul og efter anmeldelsen af dette Headset fra tweaks side ønskede jeg mig dette "Creative Fatal1ty Gaming Headset MK II " og fik det.


    Prøvede det juleaften, spillede fantastisk, og har brugt det hver dag siden, men jeg skulle ikke længere end til den 26. december før jeg fik problemer. Lige pludselig cutter lyden i venstre side, og jeg kan ikke få den tilbage. Jeg har prøvet det samme nu på 3 forskellige problemer, det lader som om at det lige skal virke en times tid, så cutter det og jeg ved ikke hvordan jeg får lyden tilbage. Det er simpelthen irreterende. Vil høre om Tweak oplevede noget ligende da de testede det, eller om andre har oplevet det samme. Har prøvet onboard lydkort, X-Fi Extreme sound, Creative soundblaster "something" samt onboard på den comp, og X-Fi Extreme music lydkort, den gør det samme på alle, MED OG UDEN Mic sat på. Satte almindelige højtalere til bagefter kørte fint, på alle comps.


    Skal jeg bare få skidtet byttet, og hvordan og hvorledes da det altid virker til at starte med på en ny comp, men lige pludselig stopper med at virke i venstre side.


    Mvh Foton.

    Thermaltake Spedo VI90001W2Z Sort Alu
    Core I7 @920 / Thermalright Ultra-120 eXtreme-1366-RT
    Asus P6T V2 Deluxe
    HD SATA2 300 GB WD VELOCIRAPTOR 16MB 10.000RPM
    Plextor PX-B920SA Blu-ray + HD DVD Combo BD-R
    Gainward PCI-E GeForce GTX295 1792MB
    OCZ Gold DDR3 1600MHz 6GB CL8-8-8-20 (Triple Chanel Kit)
    1000W NORTHQ GIANT REACTOR 14cm FAN
    Samsung 2233rz Sort @120Hz / Nvidia 3D Stereoskopic Glasses