Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 31. december 2010, 16:51

Hej jeg sad og ledte efter et godt nyt headset her op til jul og efter anmeldelsen af dette Headset fra tweaks side ønskede jeg mig dette "Creative Fatal1ty Gaming Headset MK II " og fik det.

Prøvede det juleaften, spillede fantastisk, og har brugt det hver dag siden, men jeg skulle ikke længere end til den 26. december før jeg fik problemer. Lige pludselig cutter lyden i venstre side, og jeg kan ikke få den tilbage. Jeg har prøvet det samme nu på 3 forskellige problemer, det lader som om at det lige skal virke en times tid, så cutter det og jeg ved ikke hvordan jeg får lyden tilbage. Det er simpelthen irreterende. Vil høre om Tweak oplevede noget ligende da de testede det, eller om andre har oplevet det samme. Har prøvet onboard lydkort, X-Fi Extreme sound, Creative soundblaster "something" samt onboard på den comp, og X-Fi Extreme music lydkort, den gør det samme på alle, MED OG UDEN Mic sat på. Satte almindelige højtalere til bagefter kørte fint, på alle comps.

Skal jeg bare få skidtet byttet, og hvordan og hvorledes da det altid virker til at starte med på en ny comp, men lige pludselig stopper med at virke i venstre side.

Mvh Foton.

Thermaltake Spedo VI90001W2Z Sort Alu
Core I7 @920 / Thermalright Ultra-120 eXtreme-1366-RT
Asus P6T V2 Deluxe
HD SATA2 300 GB WD VELOCIRAPTOR 16MB 10.000RPM
Plextor PX-B920SA Blu-ray + HD DVD Combo BD-R
Gainward PCI-E GeForce GTX295 1792MB
OCZ Gold DDR3 1600MHz 6GB CL8-8-8-20 (Triple Chanel Kit)
1000W NORTHQ GIANT REACTOR 14cm FAN
Samsung 2233rz Sort @120Hz / Nvidia 3D Stereoskopic Glasses

Seneste tests og artikler

0

ASUS ROG Maximus VII Impact

Det er ved at være noget tid s
Læs Mere

0

Logitech x300 Bluetooth højttaler

Musik på farten kender vi alle
Læs Mere

1

Seasonic Platinum 1050W

Seasonic er en stor spiller på
Læs Mere

2

Gamdias Nyx Gaming Mat

Når man gamer, er det vigtigt
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Microsoft lancerer eget Smart Watch

Microsoft har annonceret deres
Læs Mere

0

Nexus 6 bliver forsinket i Europa

Forudbestillingerne til Nexus
Læs Mere

0

En pille der kan opdage kræft – Google´s nye projekt

Google X et science fiction-la
Læs Mere

0

Artikel: Sådan sikrer du dig mod MobilePay svindel

Hvis du har fulgt med i nyhede
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.