Kontor-Bærbar


  • Fin maskine, som kan det du beder om.


    Jeg ville dog tage denne http://www.laptops.dk/product_…713753f3b6c1ef4c1c426fe43


    Jeg har testet den her


    http://www.laptopworld.dk/Anme…dable-ultraportables.html

  • En Lenovo er aldrig et dårligt valg :)


    Er du sikker på det skal være en bærbar? Hvis den alligevel ikke skal flyttes rundt, så kan en stationær være et bedre valg. Særligt i den prisklasse.


    Jeg ville ikke vælge den, som SSDfreak anbefaler, da jeg ikke synes at prisforskellen udligner den manglende processorkraft.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ThyzoN
    En Lenovo er aldrig et dårligt valg :)


    Er du sikker på det skal være en bærbar? Hvis den alligevel ikke skal flyttes rundt, så kan en stationær være et bedre valg. Særligt i den prisklasse.


    Jeg ville ikke vælge den, som SSDfreak anbefaler, da jeg ikke synes at prisforskellen udligner den manglende processorkraft.


    Det handler ikke om processor ydelse, så find et bedre argument

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Det handler ikke om processor ydelse, så find et bedre argument


    Det var et perfekt argument. Nu kan du jo prøve at argumentere for din påstand.

  • tag den du selv forslog, har en noget større cpu og et bedre grafik kort.

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ThyzoN


    Det var et perfekt argument. Nu kan du jo prøve at argumentere for din påstand.


    Ønsker du jeg argumenterer for processor ikke er den vigtigste komponent?


    Opretter skriver


    Den skal udlukkende bruges til Word dokumenter, netbank/eboks samt almindeligt internetbrug.
    Og de ting skal den gerne kunne klare flydend


    Hvilke af disse applikationer, er det du mener stiller krav til en processor?

  • Nemt nok - Med alt det flash affald der kører rundt på internettet skal man jo nærmest op i en i7 for at kunne trække lortet bare nogenlunde flydende.


    (Sarkasme og/eller overdrevene argumenter kan være brugt.)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Nemt nok - Med alt det flash affald der kører rundt på internettet skal man jo nærmest op i en i7 for at kunne trække lortet bare nogenlunde flydende.


    (Sarkasme og/eller overdrevene argumenter kan være brugt.)


    Godt du fik skrevet (Sarkasme og/eller overdrevene argumenter kan være brugt.)



    :9xo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Så du tror du har ret i det er krævende opgaver han efterspørger maskineri til?


    Citér mig for det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ThyzoN


    Citér mig for det.


    OMG.
    Fint nok. Guide du ham videre så med din store laptop/komponent viden


    Jeg ville 100% tage den maskine jeg linker til da den bygges med en strømbesparende processor, og fuldt ud yder som en i3 til det opretter søger

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    OMG.
    Fint nok. Guide du ham videre så med din store laptop/komponent viden


    Jeg ville 100% tage den maskine jeg linker til da den bygges med en strømbesparende processor, og fuldt ud yder som en i3 til det opretter søger


    Jeg ville vælge den han selv foreslår, da den har en større kapacitet til den samme pris. Rigtigt nok så er den du foreslår strømbesparende, men der er tale om en "kontor-bærbar", så den er sikkert alligevel sat til en stikkontakt konstant.
    Det er for mig helt hul i hovedet, at give det samme for noget dårligere.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ThyzoN


    Jeg ville vælge den han selv foreslår, da den har en større kapacitet til den samme pris. Rigtigt nok så er den du foreslår strømbesparende, men der er tale om en "kontor-bærbar", så den er sikkert alligevel sat til en stikkontakt konstant.
    Det er for mig helt hul i hovedet, at give det samme for noget dårligere.


    Den er ikke dårligere. Byggekvaliteten er langt bedre på U serien


    Læs testen
    http://www.laptopworld.dk/Anme…dable-ultraportables.html


    Plus Z560 har et elendigt Touchpad, som også halter lidt på U serien, som dog har bedre batteritid samt fantastisk tastatur og super lydsvag


    Mens ens for begge er dårlig højtalere