Vilken smartphone skal jeg vælge

  • valget ligger imellem...


    -Samsung ( i9000 )


    -Nokia ( N8 )


    -HTC ( Legend )


    OG NEJ !!! JEG SKAL IKKE HAVE EN IPHONE !!! =) men kan sq ikke blive enig med mig selv om fordele og ulemper så jeg høre meget gerne fra folk der selv har en både det gode men så sandelig os det dårlige...


    PFT TAK ! Fladmast out...

  • Ikke tag en HTC Legend, det er en budget telefon og du vil kun blive skuffet.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • kan kun tale på Iphones vegne, da det er den eneste smartphone jeg har haft, og er yderst tilfreds.


    Er meget glad for designet, og den lette måde som iOS er lavet på. Der er ingen rigtige overraskelser og 5 undermenuer i hver kategori som mange andre telefoner, det er simpelt og lige til.


    Men nogen kan bare ikke med en iphone, nogen mener at de gør ting på en mærkelig måde, bla. med itunes, men jeg synes ikke det er slemt, og det er let nok når det først kører, det kræver selvfølgelig lidt opsætning, men det er der jo meget der gør.


    Hvis du formaterer din computer, kan itunes dog godt finde på at ødelægge dine playlister, også kan du starte forfra.


    Men synes da du skal prøve de forskellige telefoner, alle er jo forskellige hvad styresystem angår. Android, Symbian og iOS..

  • Synes N8 er lidt sløv og så er dens interface lidt BETA-agtigt. Sløvt og med en smule forsinkelse i forhold til den HTC Legend og de Iphones jeg har prøvet.


    JEg ville helt klart springe på en Galaxy S :D

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Hvad med en HTC Desire? Den skulle også være rigtig god ifølge anmeldere rundt omkring :D

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Hvor lang tid kan du vente ? .... Sidder selv og venter på LG Optimus X2, syntes den ser rigtig lækkert ud, og film af hastigheden ser yderst spændende ud - Til 3999 kr.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • Jeg ville noget som andre siger tager en HTC Desire (HD) eller Nokia N8 alt efter hvad du personligt synes bedst om, jeg havde N73 som jeg var træt af og ville væk fra symbian derfor valgte jeg Desire =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Henrik-
    Hvor lang tid kan du vente ? .... Sidder selv og venter på LG Optimus X2, syntes den ser rigtig lækkert ud, og film af hastigheden ser yderst spændende ud - Til 3999 kr.



    Ja, den nye Optimus ser meget spændende ud... :D


    Håber bare at LG har oppet sig - for dét de har leveret tidligere inden for mobilverdenen har været noget crap rent ud sagt. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulse
    Af de 3 du nævner er N8'eren lige en klasse bedre (og dyrere).


    En HTC Desire stemmer mere overens med specs ifht. N8'eren end en Legend gør.


    Ellers er der Desire HD... den er kun ca. 500-700,- dyrere end en N8 u/abn.


    ja har os kigget på Desire og må sige den os helt klart er med i min overvarelse.. men syntes sq det er sjovt der er jo så mange at vælge imellem ( I want my mommy hehe...)


    men ja der er nok ikke andet at gøre end at troppe op i en butik og prøve lortet af til jeg finder den der falder i min smag...


    men tak for hjælpen..