XFX HD 6850 Black Edition?

  • Hej!
    Jo, mit GTX 460 gik jo desværre hen og blev en af de mange kort som fryser pc'en, og dem som kender til sagen ved også godt at RMA ikke vil hjælpe på problemet.


    Så jeg går til det røde hold, og har fået et godt øje til HD 6850'eren.
    Er der nogle der har erfaring med dette kort?

    AMD Phenom II x4 955 @ 4 GHz | ASUS M4A79TD EVO 790X Chipset | Kingston HyperX DDR3 1600 MHZ RAM | XFX Radeon HD 6850 x2 Crossfire | Cooler Master CM Scout case |

  • Koster et Black Edition kort ikke det samme som 6870? Så ville det jo næsten være dumt at vælge den :)
    Personligt vil jeg også altid foretrække et referencekort, så man selv kan lege med OC, hvis man synes det er spændende. Men for at svare på dit spørgsmål: AMD Radeon's 6000 serie skulle være fantastisk (uden at have prøvet det - kun læst reviews).


    Det lader dog til at Nvidia klarer sig lidt bedre i forhold til performance, måske GTX 560 (som gerne snart skulle komme?) kunne være et alternativ?


    Hvordan er resten af dit system bygget op?

  • Jeg har mistet min tillid til Nvidia med deres 400-serie og 500-serie som også skaber lockups nu.
    Så jeg vælger ikke Nvidia indtil jeg hører at en ny serie ikke skaber lockups.
    Og nej, den webshop jeg handler ved ligger prisen på Black Edition på 1420 kr (: .


    Mit system ser således ud;
    AMD Phenom II x4 955 BE @ 4 GHz (overclocked)
    ASUS M4A88T-V EVO
    4 GB Kingston HyperX 1600 MHz DDR3 RAM
    Corsair TX 650W

    AMD Phenom II x4 955 @ 4 GHz | ASUS M4A79TD EVO 790X Chipset | Kingston HyperX DDR3 1600 MHZ RAM | XFX Radeon HD 6850 x2 Crossfire | Cooler Master CM Scout case |

  • Jeg er fast bruger af Proshop.dk. (:

    AMD Phenom II x4 955 @ 4 GHz | ASUS M4A79TD EVO 790X Chipset | Kingston HyperX DDR3 1600 MHZ RAM | XFX Radeon HD 6850 x2 Crossfire | Cooler Master CM Scout case |

  • har du husket at renset alt ud af gamle drivere?


    har haft en kammi som havde samme problem med hans LGA775 bundkortet da han skiftede fra Nvidia til ATi kan os bare være dit bundkort som har fejl er det som regl hvis alt driver er cleanet.