Mini bærbar "mod" ?

  • hej tweak går lige og leger lidt med tanken om at anskaffe mig en minibærbar og så simpelhen pille komponterne ud og lave en lille fin box til den med lidt bedre køling osv, så det jeg sådan fisker lidt efter er at om det muligt og f.eks smide 1tb harddisk istedet for de der pis nogen på 200 gb og plus at de kan sættes til en fladskærm da jeg godt kunne tænke mig at ha sådan en lille fin en hængene på væggen så jeg kan smide en masse film derpå også ja self se dem osv :) ?

  • Hvad med istedet at smide penge efter noget M-ITX ION legetøj og en Pico psu tror jeg du får mere ud af.. det andet med at skille en bærbar er dumt, der er så meget som kan gå galt.


    Nej et M-itx build med Pico psu, slim drev og 2 x 500 gb 2.5" diske så er du kørende.. ;)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • aner jeg faktisk ikk..


    Du kan selv kigge lidt efter det som kalder ION bundkort og så finde dig en Pico PSU inde på Linixt og så se hvad du vil have i den af drev og diske.. =)


    Du skal jo alligevel have en ION baseret bærbar for at den rigtigt kan trække HD materiale..

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Var så lidt, du kan jo også passede google "itx + mod" i morgen så kan det være du finder dig nogle fede ideer til udseende på din box.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW