1

mandag, 26. januar 2004, 23:44

Jeg har som man kan se i min signatur flashet mit radeon 9800pro kort med en XT bios og det virker også helt efter hensigten, eller hvad? I alle de ca. 25 spil jeg har liggende på min computer er der ingen grafikfejl overhovedet! Men i ca. 3 test i 3dmark 03 er der nogle mærkelige grafikfejl! hvad kan dette skyldes? der er forresten ingen fejl overhovedet i Aquamark eller 3dmark 01!

2

tirsdag, 27. januar 2004, 00:10

Tja, det er jo ikke et XT, så det er vel meget forståligt hvis det ikke gider virker 100% som et XT ...

Hvor meget mere givet det XT-mod ?... og hvor meget mindre end et rigtig XT yder det så ?.... :))

3

tirsdag, 27. januar 2004, 00:48

Et rigtig dejligt svar som jeg virkelig kunne bruge til noget, som altid tak Grill! :rolleyes:

4

tirsdag, 27. januar 2004, 00:57

Det kunne være den sædvanlige med at kortet bliver for varmt, ellers er der vel ikke nogen speciel god grund, andet en flashningen ikke fungere 112%...... Du kunne prøve at flashe det om, eller skrue en smule ned for rammene….

P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
Sapphire X800GT
4 X 512 mb DDR400
Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

5

tirsdag, 27. januar 2004, 01:22

Har du prøvet andre chipset drivere?? Eller andre catalyst drivere, hvilke test er det? hvordan er fejlen stor eller lille, kan også være windows tror at det har fået nyt hardware og den vil have en formatering, kan også være en konflict..

6

tirsdag, 27. januar 2004, 07:39

Citeret

Originally posted by Hoel
Et rigtig dejligt svar som jeg virkelig kunne bruge til noget, som altid tak Grill! :rolleyes:

Sorry, men som sol skriver, så er det ikke alle flashinger der virker perfekt. Har hørt om at PRO>XT flashingerne skulle lave små fejl, men ikke noget ud over i nogle testprogrammer. I spil skulle det fungere fint. Det er vel det vigtigste. :))

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.