nyt kabinet til max 600 kr

  • Hej Tweak :)


    Har i nogle gode forslag til et kabinet i den prisklasse? Det skal være sort og tjaaa ja smart.


    Jeg kunne kigge selv, men jeg er SIKKER på at der sidder tweakere som er vilde med at fortælle om gode kabinetter :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    Hej Tweak :)


    Har i nogle gode forslag til et kabinet i den prisklasse? Det skal være sort og tjaaa ja smart.


    Jeg kunne kigge selv, men jeg er SIKKER på at der sidder tweakere som er vilde med at fortælle om gode kabinetter :D


    Hvis du lige presser max prisen med 85 kroner (plus fragt) så tag et Cooler Master 690 II Advanced
    http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=579816


    Har det selv og det eneste negative er, at der ikke er støvfilter på siderne, men det overlever man så også..

  • tak det ser pænt godt ud :) Kabinettet er til min søster så der behøver knap så mange muligheder da hun ikke rør det så snart det står der.
    Prisen er også i overkanten, 600 var max uden overskridelse :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    tak det ser pænt godt ud :) Kabinettet er til min søster så der behøver knap så mange muligheder da hun ikke rør det så snart det står der.
    Prisen er også i overkanten, 600 var max uden overskridelse :D


    Ah ja okay.. :)

  • Hvad med sådan noget som det her Coolermaster Sileo? LINK


    Uden at kende din søster, så kunne jeg forestille mig at hun ikke er gamertypen og det måske vil være bedre med noget der sætter fokus på lyd reduktion.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    ja det var bedre asjap :) det er god pris også, såp der måske mulighed for at købe et par gode blæsere til det også :D


    Three hundred køler rigtig godt i sig selv, men det kan aldrig skade med lidt ekstra, bare lyd niveauet bliver holdt nede :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM
    Hvad med sådan noget som det her Coolermaster Sileo? LINK


    Uden at kende din søster, så kunne jeg forestille mig at hun ikke er gamertypen og det måske vil være bedre med noget der sætter fokus på lyd reduktion.


    Hun spiller wow hele tiden :)
    Men derfor er lyd reduktion stadig vigtigt, wow er jo ikke ligefrem det spil der kræver mest. Syntes dog det er ærgeligt det ikke har nogle indgange i fronten til usb ol.

  • http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=312289
    ville være mit bud til det budget, mener det kommer med akka-blæsere som sagtens kan bruges de første par år med mindre hun er ekstremt kræsen med lyd.


    Ellers så kan der smides penge efter noget som CM Elite 334+ og en håndfuld gode blæsere..

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk


    Hun spiller wow hele tiden :)
    Men derfor er lyd reduktion stadig vigtigt, wow er jo ikke ligefrem det spil der kræver mest. Syntes dog det er ærgeligt det ikke har nogle indgange i fronten til usb ol.


    Iflg. billede og tekst på deres hjemmeside, har det CM sileo kabinet USB i fronten: Kilde

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho
    Ellers så kan der smides penge efter noget som CM Elite 334+ og en håndfuld gode blæsere..


    Jeg har haft et par CM elite 330, det skulle være mere eller mindre det samme kabinet som 334 og jeg kan absolut ikke anbefale det, det er lavet af meget tynde metal plader og er meget følsomt for resonans (primært harddiske).

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM
    Hvad med sådan noget som det her Coolermaster Sileo? LINK


    Uden at kende din søster, så kunne jeg forestille mig at hun ikke er gamertypen og det måske vil være bedre med noget der sætter fokus på lyd reduktion.


    Hej RTM


    Det blev sådan et Sileo Coolermaster, det tror jeg bliver rigtig godt :)