1

tirsdag, 7. december 2010, 00:38

hey har en 7tommer widescreen LCD skærm jeg skal ha fundet et modul til den så jeg kan bruge den som skærm til diverse såsom computer eller iphone hvor den køre med PAL / NTSC

model innolux display, AT070TNO

please hjælp da jeg er helt på bar bund og ikke aner hva fanden jeg skal gøre

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Korospo" (07.12.2010, 00:39)

2

tirsdag, 7. december 2010, 09:44

Drop det og køb en skærm som er beregnet til det er mit råd.
Jeg har roddet en del med de gamle PS-one skærme og det er altså lidt noget bøvl og få til at virke, til nødt er det til at have med og gøre på de gamle ADC-apple skærme da de har DVI inde i dem, med at skulle til og fortælle dig hvad du gør på en skræm jeg ikke har i hænderne er så godt som umulig.

Hvis du selv kan finde noget på google omkring din skærm og hvordan man modder den skal jeg gerne prøve at hjælpe dig.

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
I7 - 860@4Ghz Corsair H70
Gainward GTX470
Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
Creative SB X-Fi XtremeMusic
OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

3

tirsdag, 7. december 2010, 11:39

har prøvet men kan ikke finde den skærm som jeg har men en der minder om den, men det jo ikke godt nok, men så må jeg sgu bare ud og invistere i en så :( :) men tak for hjælpen!

4

tirsdag, 7. december 2010, 11:42

men ved ikke om du måske kunne overtales til at kigge på dem ^^? fordi det er to hammer fede skærme som jeg gerne vil ha gang i, og de virker for testede dem inden jeg skilte dem ad :p bor i esbjerg kunne jo lige været smart hvis du boede i nærheden ?:p

5

tirsdag, 7. december 2010, 23:14

Kig under min avatar der står Herning så det er ikk lige om hjørnet.

Men som jeg siger tror det er nemmere at købe nogle nye, de er sikkert ikk med nogen former for DVI/VGA så der skal arbejdes og tweakes noget på dem.

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
I7 - 860@4Ghz Corsair H70
Gainward GTX470
Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
Creative SB X-Fi XtremeMusic
OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.