Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 6. december 2010, 17:38

som overskriften siger, nogen der har forstand på lcd skærme, jeg har nemlig en liggende fra en dvd maskine af og jeg ville blive lykkelig hvis der var en der kunne hjælpe mig med hvordan man tilslutter den osv osv

2

mandag, 6. december 2010, 17:54

hmmm... du kommer ikke uden om noget lodning... plus at man skal vide hvad skærmen er kompatibel med... højst sandsynligt VGA, component eller composite eller LVDS (bruges i laptops)... hvis det er sidstnævnte kan du lige så godt give op...

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

3

mandag, 6. december 2010, 17:56

kan godt finde ud af a låde, har os tingende til det, men hvordan finder jeg så ud af hva det er kompatibel med ?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Korospo" (06.12.2010, 17:56)

4

mandag, 6. december 2010, 17:58

altså den har sidet i en denver dvd til at smide i biler, så ved ikke om det gir en ide af hva det er ?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.