Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 27. november 2010, 16:50

Hey tweakers.

Mit gamle AudioFX Pro Ben Heck, er lige gået død :(

Jeg skal have købt mig et nyt.

Kravene er følgende:
GOD mikrofon!
Skal være komfortabelt.
Skal helst ikke ligne et diskotek.

Jeg har kigget på Sennheiser PC 350 og PC 360, tror jeg hælder mest til 360, pga det åbne design.
Jeg ved det ikke om det vil være det optimale? Jeg har ikke noget specielt godt lydkort i min computer, og de vil højest sansynligt bare blive smækket i min "kontroldims" til mit Logitech Z5500.

Jeg har også kigget på Creative Tactic3d Sigma, men det er jo ikke rigtig kommet ud endnu, så lidt svært at finde reviews af :)

Max pris er omkring 1500kr.

Mvh. Kristian Flindt

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

2

lørdag, 27. november 2010, 16:54

3

lørdag, 27. november 2010, 19:40

Vil jeg meget gerne tro! :)

Har bare ikke lyst til at købe et lydkort.
Jeg har læst at PC 360 skulle være nemmere for lydkortet at trække? For så kunne det jo bare være en mulighed..

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

4

lørdag, 27. november 2010, 20:00

Logitech G35 har lige fået det ind, synes det er awesome :D

Cooler Master Cosmos S
Corsair TX750W
AM3 Phenom II 955 3.7 Ghz # Corsair H50
Msi 790GX-G65
MSI AMD 7950 Twinfrozr III OC 3GB
Geil Evo Corsa 16 GB PC12800 1600MHZ
Corsair GT 120 # OS
Seagate Hybrid 500 Gb

5

lørdag, 27. november 2010, 22:11

Logitech er RANDOM

6

lørdag, 27. november 2010, 22:12

Har også kigget lidt på det, men ud fra reviews, ligner det ikke at det er så satans godt :)

7

lørdag, 27. november 2010, 22:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af ThyzoN
Logitech er RANDOM

Jeg elsker bare din gudeskønne måde at uddybe dine meninger omkring ting og sager.

... eller man kunne i stedet for sige at G35 er et par udmærkede bøffer til gaming - dens 7.1 lyd er imo tilpas præcis til at jeg kan bruge det til noget, og ikke bare er en gimmick. Logitech har problemer med deres kabler og støj, men de fik da fikset problemer for mig efter 2 RMA, hvor jeg fik lov at beholde de fejlbehæftede sæt (og det var faktisk ikke så slemt).

The Hoff - Mansens 80er Retro PC
| NZXT S340 Elite | Gigabyte Aorus X370 Gaming 5 | Ryzen 1700 @4.0GHZ | 4x8GB Trident RGB 3200Mhz @2933 Mhz RGB | MSI 1080 Armor OC 8GB | Be Quiet Dark Power Pro 11 650W | 1x256GB, 1x512GB SSD | 6TB NAS Harddisk | Vandløling fra EK, Hardwarelabs og Enermax |

8

lørdag, 27. november 2010, 22:25

Citeret

Logitech er RANDOM

Skide da være med om de er random, er det ikke kvaliteten der gælder? Har set at du flere gange har skrevet random og fred være med det, men så begrund dog hvorfor du siger det. Et produkt er ikke partout dårligt fordig mange køber det, det siger vel lidt sig selv?

Asus Rampage II Extreme
Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
G510, Quick Heavy, MX-518, G500
F3 500GB, WD B 500GB
H70

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "dasjap" (27.11.2010, 22:26)

9

lørdag, 27. november 2010, 22:43

Det er den der typiske holdning med, at "hvis det er Logitech, så er det godt nok". De kunne nærmest sælge en lort ved at skrive Logitech på den.

Han skriver jo her, fordi han gerne vil have det bedst mulige for sine penge og det får han ikke ved Logitech.
Det er "fint nok", men det er ikke noget man køber hvis man har en interesse i det man køber. Derfor "random".

Og ja, Dasjap, der skal to til et par :)

10

lørdag, 27. november 2010, 22:58

Citeret

Det er den der typiske holdning med, at "hvis det er Logitech, så er det godt nok". De kunne nærmest sælge en lort ved at skrive Logitech på den.

Han skriver jo her, fordi han gerne vil have det bedst mulige for sine penge og det får han ikke ved Logitech.
Det er "fint nok", men det er ikke noget man køber hvis man har en interesse i det man køber. Derfor "random".

Og ja, Dasjap, der skal to til et par :)

Vil da gi dig helt ret ang logitech og andre anderkendte mærker, de sælger pga navnet og deres tidligere succes´er, og det ikke altid skide heldigt. Men det jeg "flipper" lidt over er at du ikke giver ham noget alternativ, syntes det er fint at du syntes logitech er random og kan kun gi dig ret i, men kom da med en modspil så :D

Edit:Havde sgu ikke set der var et par sennheiser med i det tilbud du linker til, sorry :crazyeyes: Håber du tilgir´ min uopmærksomhed :D

Asus Rampage II Extreme
Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
G510, Quick Heavy, MX-518, G500
F3 500GB, WD B 500GB
H70

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "dasjap" (27.11.2010, 23:00)

11

lørdag, 27. november 2010, 23:02

Her er lidt omkring nogle af de mest anbefalede headset, på markedet lige pt. Tør næsten godt af sige, af ligegyldigt hvad for et du tager, bliver du mere eller mindre glad for det. Med mindre du jo selvfølgelig går op i, af alt skal være 100% perfekt og lavet af gud selv. Så bliver det måske bare lidt svært. ;)

Men her er da nogle forslag:

Corsair HS1:
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=609046

Creative HS-1100 Arena:
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=518461

SteelSeries Siberia v2:
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=602018

SteelSeries 7H USB:
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=603992

Da de andre allerede har anbefalet, nogle af dem er de ikke sat på listen.

MVH: Dolph xD

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Dolph xD" (27.11.2010, 23:04)

12

søndag, 28. november 2010, 00:28

G35 er FORMIDABELT.
Jeg har selv kørt med det i ca. 1 år nu og det holder bare, det er sindssyg god lyd og jeg elsker det 7.1 surround. Efter min mening ville jeg anbefale G35 pga. meget god lyd og kanon mikrofon;)

13

søndag, 28. november 2010, 01:27

Synes at det er smagsmag hvad man synes om Logitech, men tilbage til emne.

Logitech G35 Vs Steelseries 5HV2

Pros.
lyden er bedre.
bedre bass.
isolere lyden bedre (hvis man kan lide det)
funktionerne er sjove og micen er sweet.

Disslikes
på mit hoved, hvis jeg sætte den forkert kan jeg få lidt ond i ørene altså omkring dem.
ellers kan jeg ikke se hvad folk mener der er galt med ledningerne?

Cooler Master Cosmos S
Corsair TX750W
AM3 Phenom II 955 3.7 Ghz # Corsair H50
Msi 790GX-G65
MSI AMD 7950 Twinfrozr III OC 3GB
Geil Evo Corsa 16 GB PC12800 1600MHZ
Corsair GT 120 # OS
Seagate Hybrid 500 Gb

14

mandag, 29. november 2010, 16:38

Det bliver til et Corsair HS1 :) Skulle være godt, og utrolig komfortabelt!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.