Computer genstarter hele tiden...

  • Hej alle på tweak!


    Har fået et kæmpe problem, pga. min computer hele tiden genstarter af sig selv, altså når jeg vil tænde computeren kommer jeg til hvor Windows loader også bliver skærmen sort, og 2 sekunder efter slukker min computer og så genstarter den igen. Jeg når overhovedet ikke at komme ind på skrivebordet, så jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre.


    Har set på nogle emner der minder omkring dette, men det ser ikke rigtig ud til at det er helt det samme som hos mig.


    Jeg har massere af vigtige ting (dokumenter og andet...) på computeren som ikke er gemt, så det med at geninstallerer til fabriksindstillinger det er ikke udvejen... Der er vel andre løsninger?


    Håber der er nogle der ude der kan hjælpe!


    På forhånd tak.

  • Har du prøvet fejl sikret eller boot med cd? Du kan evt. også flytte din HDD over i en andens maskine og back dine filler op eller køre et disk recovery prog.


    Mvh

    *****************
    Windows 7 64bit
    Antec P183
    Antec TruePower Quattro 1000w
    Cooler Master V8
    ASUS Crosshair V Formula
    AMD FX-8350 4.4Ghz
    16GB G.Skill
    MSI GTX 1070 Gaming X
    Intel X25-M SSD 160GB
    WDC 1.5 TB

  • Før du begynder på en masse gøjl, så pil din harddisk ud, smid den i en anden maskine og tag en backup.. Og så prøv lige at rense alt dit køler-værk - Hvis de ikke virker, så bliver den jo alt for hurtigt varm :)

  • Som de andre siger så er det en god ide at tage backup hvis du har vigtige filer på din harddisk.


    Uden at være alt for klog på området vil jeg tro det er et varme, strøm eller ram problem.


    Har selv haft et lignende problem før i tiden og det viste sig at der var sket et eller andet med mine RAM .. Tog dog en krig før jeg nåede frem til problemet og lidt hjælp ude fra :D


    Men ellers held og lykke med at få problemet løst.