valg af bærbar

  • hey tweak!


    sidder og skal købe mig en bærbar men ved ikke helt hvilken jeg skal vælge.. :)
    har kigget på fra msi som jeg gerne vil have i skriver lidt om vis i ved noget om det ? :)


    1: MSI GX740-283


    2: MSI GX660-404


    leder efter en bærbar til omkring 9000 som jeg kan game på! :)


    håber i kan hjælpe mig!

  • jeg har selv den msi gx740 det er så godt nok en gx740-065ne. jeg kan så ikke lige finde ud af hvad hvad forskellen er på min og den gx740 du skriver om...
    men jeg kan sige at jeg syns det er en super pc til at game på jeg spiller godt nok mest wow men det kører den upåklageligt men den skulle da meget gerne kunne spille de fleste fps. spil i tilfredsstilende opløsning. der er så et lille men. det er nok ikke ligefrem en god "bærbar" da den er lidt tung og ikke holder særligt lang tid på batteriet. tror min kan tage ca. 1,5 time i words og det er jo ikke meget. jeg har kun købt de som erstatning for en stationær pga. pladsmangel så hvis den skal være mere "bærbar" skal du nok ned i den 16" ved dog ikke hvor meget mindre den vejer og om den har bedre batteri tid...men vil sige at hvis det skal være en bærbar er msi et godt bud. men hvis det bare skal være en god gaming platform så køb en stationær der får du meget mere for pengene og en meget mere dedikeret gaming maskine


  • Hvilke spil påtænker du?
    Hvilken skærmstørrelse foretrækker du?
    Er der producenter du foretrækker fremfor andre?
    Skal den udelukkende bruges til spil?
    Spiller batteritid nogen rolle?
    Er budgettet MAX 9000kr?