"Ny" pc

  • Hej.


    da jeg ikke vil give al verden for en pc, men jeg skal spille på den har jeg være inde og kigge efter en brugt.


    Jeg har fundet denne som jeg kan få for 2500 kr.


    Processer: Amd Phenom 9650 Quad-core processor


    Motherboard: MSI K9N2 SLI Platinum Socket AM2 ATX
    Motherboarded har mulighed for at benytte to grafikkort for at yde den bedst mulige grafik. Grafikkortet som er i denne kan også benytte det.
    Grafikkort: NVIDIA® GeForce® 9600 GT.


    550W gamer strømforsyning, for optimeret performance.
    Der er ligeledes indtalleret en justerbar CPU blæser.
    2 gange cd-rom drev, hvor det ene er et brænder drev.
    Der ligger en 600GB Harddisk


    Er den noget ved? jeg har set benchmark på både cpu og grafikkort og der klarer de sig ganske udmærket.

  • alt over 1800 er simpelthen for meget for så gammel en CPU og GFX, det der er en kontor maskine idag, og IKKE en spille maskine.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ninjatheo
    har også fundet denne til 2.200


    CPU: Intel Core 2 Duo 3.00 GHz
    Grafikkort: nVidia GeForce 9800 GTX
    2 gb ram


    har ikke resten af specs


    Den der er i hvert fald en bedre investering til de spil, som den skal køre. Kommer du til at mangle CPU kraft, så kan du jo skrue lidt på den hvilket bliver rigtig svært med den anden AMD maskine.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • grafik mæssigt er begge dele intet problem, jeg kører med 9600GT 1GB version GFX ligenu og den har ikke givet mig problemer endnu, der eneste der er en bottleneck er min CPU, men som Ebo siger så er det svært at skrue på en AMD maskine, så jeg ville tage Intel

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bowling25
    grafik mæssigt er begge dele intet problem, jeg kører med 9600GT 1GB version GFX ligenu og den har ikke givet mig problemer endnu, der eneste der er en bottleneck er min CPU, men som Ebo siger så er det svært at skrue på en AMD maskine, så jeg ville tage Intel


    Det er så men ikke fordi at det er en AMD maskine, som sådan, at det kan lave knuder men fordi den CPU som sidder i den er første generation Phemon og den er ikke ligefrem OC venlig, der skal du have fat i en Ph II, så kan der komme fart over feltet.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.