sidste hjælp inden der købes :)

  • Hey alle ! :)


    har endelig fundet den comp som jeg har tænkt mig at købe (tror jeg) men efter som jeg ved så lidt om computere som jeg gør ville jeg lige hører jeres mening om mit valg inden der trykkes køb for at være helt sikker :)


    det står på denne: http://topdata.dk/product.asp?product=7181


    jeg vil meget gerne høre jeres mening om denne maskine og indhold sat op mod prisen og om der evt skulle laves ændringer som der er mulighed for på siden? eller det er en helt anden computere i ville anbefale i stedet
    eller om jeg skal vente og få en af de nye grafikkort i i stedet?


    den skal bruges til det nye wow og de nyeste FPS spil


    den må ikke helst ikke gå meget højere op i pris vedmindre det VIRKELIG kan betale sig.


    Håber i kan hjælpe! :)

  • Ville til enhver tid selv samle min PC.. Hvis det ikke lige er dig så: Husk at skifte til et ordenligt kabinet.

  • jeg vil helst købe den samlet da jeg umuligt selv ville kunne finde ud af at samle den :/
    er det kabinet jeg for den i ikke udmærket?


    men hvad synes du/i om indholdet? hvordan er det til prisen? eller skal jeg vælge en anden?

  • du får uden tvivl en maskine, som sagtens kan følge med det næste lange stykke tid, og til en pris hvor Intels alternativ slet ikke kan hamle op hvad angår kerner i CPU. Det er jo bla. det som du har brug for når du går op i WOW samt masser af ram.


    Skulle der endelig sættes en lille finger på det setup, så ville jeg vælge at få en anden køler monteret, grundet AMDs stockkøler har det med at "larme" en del, når den lige har været i gang et stykke tid.


    SÅ ville jeg overveje et andet kabinet osse, når man endelig er kommet igang, så som den nederste CM 690II, men masser at køling og muligheder for udvidelse hen af vejen.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • det jeg rigtig glad for at hører!
    men så bliver prisen desværre 7500 med Windows og de to ændringer du kom med. tror jeg hopper med på den med en anden CPU køler men ved ikke om jeg vil smide 475 af til det kabinet hvis det ikke er super nødvendigt? og tror ikke jeg kommer til at udvide den så hvis jeg kan leve med det som den har atm ville jeg blive meget glad? :)


    denne lidt mindre model: http://topdata.dk/product.asp?product=7268 er lige kommet på tror jeg tager den i stedet for at spare mest muligt da pengene er meget små. ændringerne er kun lidt mindre CPU og det tror jeg godt at jeg kan leve med?