Hjælp - MSI 460gtx, win code 43

  • Hej tweak.dk


    Fik mit MSI GeForce 460gtx for en uge siden, men da jeg skulle installere det, virkede det ikke ordenligt, da jeg så efter i enhedshåndtering, viste det en kode 43


    Windows has stopped this device because it has reported problems. (Code 43)


    læste lidt på nettet, men kunne ikke finde nogen med samme tilfælde, troede så til sidst at det var min psu, så nu idag fik jeg min croshair 650W, men har stadig det samme problem.


    Skal siges at jeg har et ASRock motherboard, med både AGP og PCI Express porte, og det er første gang jeg bruger min PCI Express port, skal man sætte det om i bios eller?


    Er dybt forvirret, en hver form for hjælp vil være super!


    Mvh.
    K.B. Rasmussen


  • Lyder fandeme som en rigtig god idé.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Penuz
    Ja det troede jeg også, men det hjalp ikke en meter, var vist også kun en option hvis man brugte flere skærme, så det løste ingen ting. :/


    nu skriver du ikke hvilket bundkort,men hvis jeg ikke tar fejl har asrock kun lavet agp/pci-e på uli og via chipset,mon ikke det er via som er de seneste de har brugt.
    Problemet kan være kompabilitet mellem de nye gfx som er pci-e 2.0 og 2.1,og så porten på dit mb som kun er 1.0,normalt siger man pci-e er bagudkompatibelt,men en del via chipsets er altså undtagelsen.
    Desuden kører porten kun i x4 mode,så din agp port på det kort er faktisk hurtigere.
    Så enten kan du retunere dit gtx460 og find et agp hd4670,eller find dig et brugt intel p43/45 board.Hvis du har en god cpu og ram havde jeg gjort det sidste ;)