Grafik problem

  • Jeg har lige købt et nyt grafikkort. http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=603885



    Jeg tænker så nu er min carsair(stavehat) 650w strømforsyning god nok til kortet?


    Jeg har 5 harddiske og min cpu E8400 er OC til 3.5



    Jeg har nemlig nogen problemer med at det hakker i wow. Og den vil ikke ind i Fallout New Vegas


    I 3dmark 06 får jeg dog 16000i score så det virker godt i forhold til mit gamle 8800gt

  • jeg vil da mene at din psu er står nok har selv en Cougar CM700W en 700watt ig køre med et Gainward GeForce GTX460 1GB kort med en Q6700 på 3,6ghz og 5 hdd'er ene af dem er en VelociRaptor med 10.000 rpm :razz:

  • Hmm jeg har prøvet at fjerne de helt nye driver og lagt de gamle258,56 ind og nu kan jeg spille Fallout New Vegas


    Men self hvis der ikke var power nok så bude den da også melde fejl i 3dmark eller komme med en latterlig score.

  • Det var den driver som du kØre med. Jeg kan komme ind i spillet. Også når jeg jeg vælger at genoptag fra mine saves lige inden den burde gå ind i spillet lukker den spillet ned som om den fryser.


    Problemet er væk nu hvad jeg lige har prøvet. Dog ved jeg ikke om den yder det den skal

  • Din hardware er hvertfald god nok også din psu. :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Jeg troede at problemet var væk igår. Nu kommer det igen. med at den ikke gider at starte spillet op. :rolleyes:


    Jeg tror jeg vil prøve at fjerne driverne igen og ligge de nye ind. Ellers kunne det måske hjælpe at formater. Selv om jeg ikke orker det ;(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SenZer
    Jeg troede at problemet var væk igår. Nu kommer det igen. med at den ikke gider at starte spillet op. :rolleyes:


    Jeg tror jeg vil prøve at fjerne driverne igen og ligge de nye ind. Ellers kunne det måske hjælpe at formater. Selv om jeg ikke orker det ;(


    Prøv metoden jeg skriver