Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 29. oktober 2010, 21:08

øv øv øv øv.. købte i dag en nintendo wii og det nye super mario bross i elgiganten i esbjerg. da jeg så kommer hjem og skal have det ud af bilen ligger jeg mærke til at plumberingen/folien spillet er pakket ind i er sådan noget løst noget. men tænker ikke nærmere over det..

da jeg så åbner spillet som er plomberet med et mærke fra elgiganten finder jeg til min overraskelse intet spil i æsken. kun en stak papire. what the Fuck gør jeg nu??

er der mon nogen chance for de tror på mig og giver mig et nyt eller er der noget lovmæsigt der sikre mig et nyt spil?

håbe virkelig i kan hjælpe mig??

mit bud er at en medarbejder har åbnet spillet taget cden og sat en plumbering på igen..

mvh kristian

Cpu: Intel Core I7 2600K
Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
GFX: ASUS GTX 560 Ti DirectCU II TOP 2X SLI
Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
Køler: Corsair Hydro Series H50
kabinet: Antech Nine Hundred Two
PSU: Corsair TX-750W
Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
Logitech Performance MX/Logitech G19

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "basseger" (29.10.2010, 21:09)

2

fredag, 29. oktober 2010, 21:13

Citeret

Oprindeligt indlæg af basseger
øv øv øv øv.. købte i dag en nintendo wii og det nye super mario bross i elgiganten i esbjerg. da jeg så kommer hjem og skal have det ud af bilen ligger jeg mærke til at plumberingen/folien spillet er pakket ind i er sådan noget løst noget. men tænker ikke nærmere over det..

da jeg så åbner spillet som er plomberet med et mærke fra elgiganten finder jeg til min overraskelse intet spil i æsken. kun en stak papire. what the Fuck gør jeg nu??

er der mon nogen chance for de tror på mig og giver mig et nyt eller er der noget lovmæsigt der sikre mig et nyt spil?

håbe virkelig i kan hjælpe mig??

mit bud er at en medarbejder har åbnet spillet taget cden og sat en plumbering på igen..

mvh kristian

Hvad synes du selv du burde gøre?

AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD Athlon II X4 645
Club3d HD6870 2GB Eyefinity 6
Kingston DDR3-1333Mhz, 2x2 GB
Corsair cmpsu-520hxeu 520W

3

fredag, 29. oktober 2010, 21:48

Gå ind og få en ny skive - Den har nemlig ingen værdi uden CD-key :) Om ikke andet kan du købe skiven i Game Stop for 20 kr. ell. lign.

4

fredag, 29. oktober 2010, 23:33

Æhhh...Cd-key? Wii bruger ikke nøgler kære ven ;)

Men ja. Tag tilbage til butikken og klag din nød i en venlig tone. At stå og bande over dårlig service plejer absolut ikke at være en god start. Men du kan jo slutte af med at ringe til deres hovedkontor og true med Kontant ell. lign. hvis personalet ikke er behjælpelige.

5

lørdag, 30. oktober 2010, 08:36

true med kontant tror du det er en holdbar trussel:-) kan man ikke melde sådan nogen til nogen det er jo egentlig på en måde tyveri hvis ikke de vedkender der kan være sket en fejl evt hvis de pakker dem med skiver lige inden golk får dem og selv plombere. eller at der direkte er en der har taget skiven ud.

men tager der ud i dag og ser hvad de siger til det. kunne jo prøve at få udleveret et nyt spil og se hvordan plumberingen er lavet inden jeg konfrontere dem med det. selvfølgelig vil jeg være venlig i starten.

og cd-key:-) det tror jeg nu ikke wii kører..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "basseger" (30.10.2010, 08:37)

6

lørdag, 30. oktober 2010, 19:36

Nå, hvad er der sket i sagen. Fik du dit spil?

AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD Athlon II X4 645
Club3d HD6870 2GB Eyefinity 6
Kingston DDR3-1333Mhz, 2x2 GB
Corsair cmpsu-520hxeu 520W

7

tirsdag, 2. november 2010, 10:52

ja der skete som ikke andet end jeg ringede til deres hotline og de beklagede og sagde de nok havde glemt at lægge den i. så jeg kørte der ned og fik en ny uden problemer. top service må jeg sige..

8

tirsdag, 2. november 2010, 11:04

Citeret

Oprindeligt indlæg af basseger
ja der skete som ikke andet end jeg ringede til deres hotline og de beklagede og sagde de nok havde glemt at lægge den i. så jeg kørte der ned og fik en ny uden problemer. top service må jeg sige..

Det er helt normalt. Gør de i alle spilbutikker - stort set. De tømmer indholdet, for at sikre sig det ikke bliver hugget.

billedet er slettet da linket ikke virker

9

tirsdag, 2. november 2010, 11:10

Der er jo forskel på at tage skiverne ud af kasserne, og så lade en kunde få en cd efter at han/hun påstår at der ingen skive var i kassen. Udmærket service mener jeg. :cheers:

10

søndag, 7. november 2010, 23:48

ja synes jeg også men det kan da misbruges på det groveste på den måde. lidt derfor jeg havde en bange anelse om jeg aldrig så den skive:-)

Betaboy jo men nu er det sådan at kasserne står ikke frit fremme i butikken aligevel de ligger omme bagved hvor man så skal spørge efter dem. derfor troede jeg at de ville ligge med cd i original når nu de gør sådan.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "basseger" (07.11.2010, 23:50)

11

mandag, 8. november 2010, 00:02

det vil jo også være nemt for dem at tjekke

først tjekker de hvor mange de har på lager og så hvor mange der er solgt, er der en for meget og en kunde ringer og klager over mangel af cd/dvd i en kasse ja så er sagen jo klart

Cisco Certified Network Associate — CCNA

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "^Genzo^" (08.11.2010, 00:02)

Seneste tests og artikler

0

BitFenix Prodigy M

Vi skal i denne test tage et n
Læs Mere

0

ASUS ROG Crossblade Ranger FM2+

ASUS Republic of Gamers er jo
Læs Mere

95

Stor AMD og PowerColor Mantle Konkurrence

Tweak.dk udlodder i samarbejde
Læs Mere

0

Argon BT-2 Bluetooth receiver

Med fremmarchen af musikstream
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Artikel: Filmpremierer uge 34

Tweak.dk tager igen i denne ug
Læs Mere

0

HTC One M8 For Windows smartphone er officiel

HTC har officielt annonceret d
Læs Mere

0

Ny Acer XB270HAbprz 27 tommer G-Sync skærm

Acer er på vej med deres nye s
Læs Mere

3

Dwayne The Rock Johnson med i DC Comics-film?

Ifølge AP er Dwayne The Rock J
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.