HAF X vs Colossus vs K62 eller andet ?

  • Jeg kan simpelthen ikke bestemme mig vilket kabinet jeg skal have, til mit nye setup `? PC'en skal bruges til lan 4-6 gange om året. Jeg synes selv BitFenix Colossus er rimelig fedt, men det er jo rimelig tungt ? Jeg er ikke sikker hælder mest til Colossus eller K62.


    Der skal kunne være en h70 køler i... :D



    Skriv enelig vis i har andre gode kabinetter til omkring 800-1400kr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Houly
    Skriv enelig vis i har andre gode kabinetter til omkring 800-1400kr


    Cooler Master CM 690 II Advanced
    Koster 675 pt. på Komplett (:
    Kan klart anbefales, passer til alle grafikkort undtagen 5970 og der kan sagtens være en H70 i (:


  • Nogle billeder ville måske være en ret fed idé....

  • HAF skal du vide at det er monster tungt. Og det larmer en del. Man er næsten nød til at havde en speed fan styring. Meget støv. Mega god køling. Klar med de kæmpe blæser. Meget støv


    Jeg havde kæmpe problemer med at mine harddiske lavede en rumle lyd. som jeg var ved at blive sindsyg af. til sidst satte jeg nogen anden harddiske gummi ophæng i. Da dem som kommer med er det værreste lort. DOG ved jeg ikke om den nye model har lavet det om

  • kan kun anbefale Lian Li ....men de er ikke helt billige.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • if for og bryde ind i din tråd:), men nu der bliver snakket om lian-li kunne jeg godt tænke mig og høre om nogen herinde ved og de har lavet et kabinet der er kanon til vandkøling ???

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi