Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

lørdag, 24. januar 2004, 16:41

Jeg har også tænkt mig at købe det her set, når jeg har lidt flere moneter..

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=46258

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

22

lørdag, 24. januar 2004, 16:47

Citeret

Originally posted by meinder
Jeg har også tænkt mig at købe det her set, når jeg har lidt flere moneter..

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=46258

Nu begynder det at ligne noget ud over det koster ca. 1600 men det er jo blue tooft ( kan ik stave HEHE ) så det er det vær... kan godt li` num tasterne men du skal bare vide num tasterne er rimelig store hvis du skal bruge dem, som fjernbetjenning

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

23

lørdag, 24. januar 2004, 17:10

Der er flere ting du godt kunne skrive feks. skal musen være stor, eller lille. acceleration eller ikke?
da det ikke er muligt at fjerne accelerationen fra mx serien fra logitech men det hjælper at bruge std. windows drivere men det forsvinder ikke, og så er der microsoft mus hvor man kan installere driverne og faktisk slippe af med acceleration eller ihvertfald minimere den. Men hvis du er til acceleration i spil så få dig en logitech mus for de 800 dpi gør det lidt nemmere at ramme i høje opløsninger med høj sensitivity, hvis du derimod ikke vil have acceleration i spil så skal du helt klart have en microsoft mus.

PS. har haft intellieye explorer 3.0 og har ie 1.1, mx300 og mx500 og syntes selv at ie 1.1 er bedst indtil videre da den ikke er kæmpe stor som ie 3.0 og at der er mindst mulig acceleration hvilket imo er en god ting når man spiller med lav sens i lave opløsninger som jeg gør når jeg spiller counter-strike.
Regner med at skifte min ie 1.1 og icemat ud med en steelpad 4d og en ie 4.0 og kan evt. lave en reply om der er egentlig problemer med den i Counter-Strike som der blev påpeget længere oppe hvis det har interesse.

24

lørdag, 24. januar 2004, 17:16

Brug for en mus ?... Køb en mussefælde...

Brug for en Computer-Mus ?... Gå ned en forretning der har en stort udvalg og prøv de forskellige.

og alle dem der kommer med råd om det ene eller andet kan man ikke rigtig bruge til ret meget når det drejer som dette område da det er meget forskelligt hvad der passer bedst til folk.... og deres hænder.... Så gå ned og prøv nogle stykker...

Dette er IKKE noget man bare skal bestille over nettet hvis man vil have den optimale løsning...

25

lørdag, 24. januar 2004, 17:28

Du kan også købe en med dual lys deoder som er rigtig god og meget følsom. Til at aflæse din musse plade/bord.. Som har en meget høj DPI.

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Meinder" (24.01.2004, 17:42)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.