• Quote

    Oprindeligt indlæg af Houly
    Du kan osse skrue tastaturet fra hinanden og bytte tasterne :) ved nogle tastature kan du ikke, men det skader ikke at prøve ;)


    Du kan nemt skifte tasterne rundt, men det hjælper jo ikke på funktionerne ;)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Houly
    Jeg tænkte da bare at man kunne skifte de 2 taster med hinanden så er den da fixet?


    Det kan man ikke, for funktionerne ændrer sig ikke inde i tastaturet.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Houly
    Jeg tænkte da bare at man kunne skifte de 2 taster med hinanden så er den da fixet?


    Det kommer an på om det kun er knapperne der sidder forkert eller at de rent fysisk er byttet om så når du trykker på æ for du ø og omvendt...:)


    Det kan man bytte om på med f.eks. http://webpages.charter.net/krumsick/ ellers kan du finde andre programmer ved at google "remap keyboard"

  • Mit bud er at han har købt fra Komplett, som har base i Norge, da et norsk tastatur er omvendt..


    Har selv en bærbar som er købt igennem min fars arbejde i Norge og er sat op på samme måde.

  • kan man sagtens så længe windows er sat til at bruge dansk tastaturlayout. Så sidder Æ og Ø logisk set rigtigt, det er bare tasterne der skal byttes

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet en gang, sidst af Foxx ().