Valg mellem to bærbare

  • Jeg havde nok taget den fra Acer, grundet nyere cpu og chipsæt.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • havde helt klart taget en af disse 3 du ser i sammenligningen jeg linker til.


    den fra msi har jeg købt for et lille års tid siden til min mormor som bruger den mindst 3 timer hver dag og den kører bare og så er den i pænt og enkelt design.


    acer og hp så er du sikker på reperationer om nogle år når garantien er udløbet helt sikkert.


    http://www.edbpriser.dk/Produc…ist=4218000;816664;790479


    et andet mærke kunne være LG har en gammel lg som var min mormors gamle pc og som jeg nu har overtaget den er snart 4 år gammel og den kører bare perfekt har ikke været noget med den endnu andet end musen kan være træls. men ville overveje de andre modeller først.

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

  • Smag og behag.
    Acer virker plasticagtig.
    Jeg har haft 3 HP , uden problemer , den ene er 4 år og kører stadig , min søster har en og batteri defekt efter 14 mdr , surt.
    Vil dog ikke tage en HP/Compaq , virker som gammelt design og så navnet Compaq , får tics frem i mig fra de dage med firma pc , ufff noget gøj.
    Så er nok forskellig fra person til person , hvad man kan lide og hvad der ikke kan holde.
    Dell , har en kammerat og har fået skiftet hdd 3 gange og andre har sikkert ingen problemer.
    Så uanset mærke , så få en elektronik forsikring, så er du sikret.




    SMLDK