GPU mærke?

  • Hejsa


    Står og skal have nyt grafik kort men ved ikke hvilke mærke jeg skal købe fra og det skal helt klart være et Nvidia kort.


    Har kigget lidt på Asus og EVGA, Asus er jeg godt tilfreds med da mit nuværende kort et Asus, men hvis i kender nogle gode mærker så bare skyd løs, BARE SÅ LÆNGE DET IKKE ER XFX, har lige haft et som røg hurtig ud igen pga. varme probs.


    PS. På forhånd tak :cheers:

  • hvor mange penge har du at gøre godt med og hvad skal det bruges til at er altid godt at vide?


    men, asus er et super mærke. også evaga er et godt kort. gainward og zotac laver nogle super gode kort. (kører selv med zotac og har aldrig haft problemer). tror også msi laver nogle gode kort, ligsom deres bundkort.


    held og lykke med købet!

  • Har haft følgende:


    Asus
    EVGA
    Zotac


    Alle tre leverede kort, der kørte perfekt i flere år. Tror stadig ikke nogen af dem er stået af, men er dog alle solgt videre efter opgradering.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H