Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 17. september 2010, 12:07

Jeg har lige bestilt denne her comp:

* INTEL i7 860 (SOCKET 1156), 4x2.8ghz
* 1280MB DDR5 GEFORCE GTX470 GRAFIKKORT (DIRECTX 11, 3D, 120HZ, PHYSX, CUDA...)
* ASUS KVALITETSBUNDKORT, (INTEL P55)
* 4GB DDR3 1333MHZ RAM, KINGSTON *10 ÅRS GARANTI*
* 24x SATA DVDBRÆNDER +/-, OG DVD-RAM (SONY)
* * ULTRA SILENT * 750W STRØMFORSYNING HIGH-END
* 500GB WD HARDDISK,7200RPM
* 7.1 SURROUND LYDKORT
* 10x USB2.0 PORTE (2 PÅ FRONT, 8 BAGPÅ)
* GIGABIT NETKORT (1000Mbit)
* IEEE1394 FIREWIRE
* UNDERSTØTTER RAID

En ven hjalp mig med at finde den, da jeg selv er ret blank på området, da jeg bedte om hjælp til en god gamer pc som var i et prisleje hvor almindelige mennesker også kunne være med. Og han fandt den her. Men ville bare lige tjekke med nogle herinde om den nu også kan trække de helt store spil i en ordentlig opløsning o.s.v. Og også om den er pengene værd, eller om jeg skal skynde mig at afbestille og finde en anden (7.400 Kr.). Og hvis der er nogle der gider at knytte et par kommentarer til hvad det egentlig er jeg har købt, ville det være rart. Helst så én som mig kan forstå det :)

På forhånd tak..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.