ASUS EAH5850 DirectCU/2DIS/1GD5 (getmore)

  • Hej jeg har købt et ASUS EAH5850 DirectCU/2DIS/1GD5 og nu kommer det bedste hos getmore :oops:
    problemet er at kortet ikke rigtig virker som det skal i 2D ingen problemer men når det skal lave 3D
    går det helt galt, det laver en masse vide prikker i kanter på grafikken jeg har prøvet ny driver og til
    sidst en ny win 7 32bit sååå jeg tror det er i stykker, og nu kan jeg ikke få det byttede hos getmor hor de har lidt problemer med skat.


    Jeg sendte kortet til getmore samme dag skat hentede deres lager, så jeg var bange for jeg havde mistede det for altid, men for et par dage siden tog jeg ned til getmore i Ishøj og efter en lang diskussion med en dame der nede, kom jeg til at snakke anden og vi gik ned på lageret og der stod to bure med returvare som var kommet tilbage efter skat havde været der og der lå min kasse så jeg tog den og har nu mit defekte kort, :hb: gutten der nede mente jeg skulle selv tage kontakt til ASUS men det er ikke så ment jegkan ikke finde deres email adresse 8o Hvad gør jeg ???


    Hilsen TheDarkPrist

  • RTM: det virker nu har jeg kontakt, og ASUS har under søgt hvor getmore har købt kortet, desvære har de købt det i Tyskland hos wave-compurter.de så nu har jeg prøvet at skrive til dem.
    Nu må vi se hvordan det går, jeg gider ikke vente på dem så i mellem tiden har jeg købt et zotac gtx285amp for den skal jo virke :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheDarkPriest
    RTM: det virker nu har jeg kontakt, og ASUS har under søgt hvor getmore har købt kortet, desvære har de købt det i Tyskland hos wave-compurter.de så nu har jeg prøvet at skrive til dem.
    Nu må vi se hvordan det går, jeg gider ikke vente på dem så i mellem tiden har jeg købt et zotac gtx285amp for den skal jo virke :)


    Du har forhåbentlig købt det brugt ik´?

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheDarkPriest
    Jo jeg købte det brugt 1400kr ok pris


    Ikke for at være lyseslukker, men så kunne du da ligeså godt have købt et 460 gtx fra nyt af!


    Men denne tråd er endnu et bevis på at vi skal holde os langt væk fra getmore.

    Amd Phenom II X4 955 BE - Kølet af Scythe Mugen 2 Rev. B
    Asus M4A87TD/Usb 3
    Kingston Hyper X 2x2 GB 1600Mhz
    XFX Radeon HD 6950 2GB "Dual Fan"
    Seagate Momentus XT 500 GB/Samsung F1 750 GB
    Corsair TX750W
    Fractal Design Define R3
    Samsung Syncmaster T220
    Windows 7 Home Premium 64bit
    Logitech G11/Logitech G5/Steelseries 5L/eDimensional AudioFX Pro 5+1

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jurge
    Men denne tråd er endnu et bevis på at vi skal holde os langt væk fra getmore.


    Heldigvis ser det ud til at Getmore er død for nu, men spørgsmålet er vel om de bare laver et nyt selskab under et andet navn osv. med samme usle service.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Ja heldigvis, men desværre for dem som skal bruge deres "service".


    Jeg har en ram-blok som er defekt som jeg istedet skal sende direkte til Corsair.


    Jeg kan ikke forstå at de fortsat driver hjemmesiden og sælger varer??? Det kan man s.. da ikke hvis de ikke også kan passe deres RMA...??? Det er f..... et værre fusker firma..



    Her er hvad jeg fik fra Getmore da jeg fejlmeldte produktet.


    "Kære kunde SKAT har, mandag d. 30/8, i forbindelse med nogle undersøgelser foretaget en tilbageholdelse af vores lager. Vores bankkonto er ligeledes blevet spærret. Som konsekvens heraf står vi desværre nu i en uafklaret situation, hvor vi ikke kan ombytte varer, udbetale penge, returnere indsendte varer eller på anden måde hjælpe kunder, der har sendt varer ind til os som reklamation. OBS: Varer indleveret som reklamationer er ikke blevet beslaglagt, men er pakket ned og er ikke pt. tilgængelige. Da vi ikke har nogle midler til at afsende pakker fra vores lager, og da vores lager i øvrigt er lukket ned, kan vi desværre hverken tilbyde returnering af varen eller afhentning på vores adresse. Har du en defekt vare, der ikke er sendt til Getmore endnu, anbefaler vi at du kontakter producenten direkte i stedet for at sende den til os. Som det ser ud lige pt. kan vi desværre ikke oplyse hvornår/om situationen vil ændre sig. Vi beklager naturligvis at vores kunder er blevet sat i denne situation.
    Venlig hilsen / Best regards Kundecenteret - Reklamation reklamation@getmore.dk getmore.dk"

    Intel Core i5 3570K - CM Hyper 212 Evo - MSI Z77 Mpower - 2x4GB Kingston HyperX T1 1600 Mhz -
    2x MSI NVidia GTX 660 Twin Frozr OC 2GB SLI - Corsair Force GT 120GB SSD SATA3


    HTPC:
    Intel Core i3 2100 - Intel DH67GD - 2x4GB Kingston HyperX Genesis 1600 Mhz - OCZ Vertex 2 60GB SSD SATA2