21

torsdag, 22. januar 2004, 13:42

Citeret

Originally posted by GrillRotten
En ordenligt hørebøf skal slutte tæt omkring hele øret og det gør de S´ere ikke .... Muligt at ikke alle af dem er sådan, men dem jeg har er klart ikke de 500 bobs værd som de kostede. :]

Mine HD500 slutter dejlig tæt, som jeg også mener de skal, men jeg måtte også bløde 1000,- for dem 8o

22

torsdag, 22. januar 2004, 13:44

Citeret

Originally posted by Aerial
Mine HD500 slutter dejlig tæt, som jeg også mener de skal, men jeg måtte også bløde 1000,- for dem 8o

Ja, nogle bøffer skal slutte tæt ... Ellers er det spild IMO ... :))

1000 bobs ? Puha... Kunne jeg aldrig finde på et give for nogle bøffer når jeg har nogle jeg gratis har "fået" fra VUC som sparker røv... Føler sgu jeg render rundt med en 10" højtaler på hovedet.... *G* :)) ... Uden vægten altså... Ligner sgu en spasser med dem på. burde tage et billede af dem så i kan grine. *G* :))

23

torsdag, 22. januar 2004, 14:23

Citeret

Originally posted by GrillRotten
1000 bobs ? Puha... Kunne jeg aldrig finde på et give for nogle bøffer når jeg har nogle jeg gratis har "fået" fra VUC som sparker røv... Føler sgu jeg render rundt med en 10" højtaler på hovedet.... *G* :)) ... Uden vægten altså... Ligner sgu en spasser med dem på. burde tage et billede af dem så i kan grine. *G* :))

Alle høretelefoner der ser godt ud har møglyd efter min mening he he (lille fordom)

Hvis det er nogle ordentlige fætre der får en til at ligne den største nar, så er der ofte også den svedige lyd i :D

(ved godt mit indlæg ikke var så seriøst)

24

torsdag, 22. januar 2004, 14:25

Citeret

Originally posted by Aerial
Alle høretelefoner der ser godt ud at møglyd efter min mening he he (lille fordom)

Hvis det er nogle ordentlige fætre der får en til at ligne den største nar, så er der ofte også den svedige lyd i :D

(ved godt mit indlæg ikke var så seriøst)

HeHe... Er faktisk enig... Dvs. at mine erfaringer siger noget ligende det samme. Trist nok for jeg har nogle hørebøffer som er kanont fede, men lyden sutter desværre kogle... *G* :]

25

torsdag, 22. januar 2004, 15:34

Citeret

Originally posted by Gadonian

Citeret

Originally posted by marquis1
Ok, bare mig der er lidt tåget.. :)

Edit: Fandt lige en test af det headset Bubbi viste. http://www.slap.dk/slshow.asp?pageID=art…elid=sennheiser Hm må vist heller smutte i seng snart da..!

Ja i testen er de jo vilde med det headset, men spørgsmålet er så hvor godt det er i forhold til Altec Lansing som oxo blev anbefalet, nogle der har en test af det ?

her

26

lørdag, 24. januar 2004, 15:37

Citeret

Originally posted by scully

Citeret

Originally posted by Gadonian

Citeret

Originally posted by marquis1
Ok, bare mig der er lidt tåget.. :)

Edit: Fandt lige en test af det headset Bubbi viste. http://www.slap.dk/slshow.asp?pageID=art…elid=sennheiser Hm må vist heller smutte i seng snart da..!

Ja i testen er de jo vilde med det headset, men spørgsmålet er så hvor godt det er i forhold til Altec Lansing som oxo blev anbefalet, nogle der har en test af det ?

her

Thx, det ser jo fint ud, tror helt sikkert det bliver den jeg vælger, den kan sllutte tæt, spille bass og game :D

27

lørdag, 24. januar 2004, 15:43

Scheinheiser er blevet kåret som det bedste headset der er mange forskellige slags :) - Trust 310 og 410 er også gode headsets til en billig penge

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.