1

onsdag, 21. januar 2004, 21:58

Jeg står og skal hve nyt headset.

Står lidt og vakler mellem platronics .audio90 da det er et ok headtset til billige penge, men det er samtidigt skrøbeligt.

Så villige lige høre om der er nogle der kan anbefale andre headset, og de må gerne slutte tæt omkring ørene, altså ikke sidde på ørene med udenom (håber i ved hvad jeg mener :D)

og der skal være mikrofon på headsettet

2

onsdag, 21. januar 2004, 22:05

det her er mega godt og ligeså højt som audio90

Your pony died because it wasn't pretty enough

3

onsdag, 21. januar 2004, 22:06

plantronics .90 sidder på ørerne.. med mindre man kan extremt små ører selvf. ;) .. men er et kanon nice headset.

Ellers er der Trust 410, som også er ganske fine til prisen.. og de sidder omkring ørerne.. og lukker ALT lyd ude.

4

onsdag, 21. januar 2004, 22:18

Citeret

Originally posted by Mage
det her er mega godt og ligeså højt som audio90

De ser nice nok ud, men er det ordenlig kvalitet til den pris ?

5

onsdag, 21. januar 2004, 22:19

Citeret

Originally posted by Falsk
plantronics .90 sidder på ørerne.. med mindre man kan extremt små ører selvf. ;) .. men er et kanon nice headset.

Ellers er der Trust 410, som også er ganske fine til prisen.. og de sidder omkring ørerne.. og lukker ALT lyd ude.

De trust jeg kan finde på edbpriser hedder Trust 410 bass, og de ser ikke ud til at sidde uden over ørene så de lukker alt ude :/

6

onsdag, 21. januar 2004, 22:24

Jeg har selv Sennheiser HD 200-V1, de er lukkede, og det er skidedejligt! :) Dem kan jeg anbefale, og også Plantronics .90, dog er de skrøbelige, jeg knækkede ledningen på mit så der var en løs forbindelse, og kunne ikke finde kvitteringen, men helt klart et fint headset! :) Men hvorfor vil du ikke have en "lukket" hovedtelefon?

Tekniske data:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "JakobPP" (21.01.2004, 22:27)

7

onsdag, 21. januar 2004, 22:24

Hvis du vil bruge lidt penge på et godt headset, så skal du klart vælge et Sennheiser PC150...
Fik et i julegave, og damn det er nice...

Tekniske data:
http://www.dectel.dk/pcheadset/pc150.pdf

8

onsdag, 21. januar 2004, 22:26

Citeret

Originally posted by Bubbi
Hvis du vil bruge lidt penge på et godt headset, så skal du klart vælge et Sennheiser PC150...
Fik et i julegave, og damn det er nice...

Tekniske data:
http://www.dectel.dk/pcheadset/pc150.pdf

Ja de er lidt dyrer 500+ så hut jeg hvisker, men de lukker heller ikke omkring ørene og lukker andet støj ude.

og det synes jeg lige så godt man kan gå efter hvis man skal længere op i pris, det er noget mere behagligt at have på

9

onsdag, 21. januar 2004, 22:27

Citeret

Originally posted by marquis1
Jeg har selv Sennheiser HD 200, de er lukkede, og det er skidedejligt! :) Dem kan jeg anbefale, og også Plantronics .90, dog er de skrøbelige, jeg knækkede ledningen på mit så der var en løs forbindelse, og kunne ikke finde kvitteringen, men helt klart et fint headset! :) Men hvorfor vil du ikke have en "lukket" hovedtelefon?

Fordi jeg synes det er mere behagligt at have på.

men hvad koster HD 200 ? og er der mikrofon med der ?, og hvor kan man evt købe dem ?

på edbpriser er der kun op til HD 150

10

onsdag, 21. januar 2004, 22:29

Citeret

Skal lige forstå dig korrekt :) Du vil ikke have lukkede hovedtelefoner fordi de er mere behagelige at have på når de er "åbne"? :)
Gav vist 600 for mine, jeg købte dem i Merlin. :tongue:

Edit: www.kinovox.dk hvis du er/bliver specielt interesseret i Sennheiser's. Du kan evt. bestille et gratis(var det da jeg bestilte det) katalog med alle mulige forskellige lydprodukter.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "JakobPP" (21.01.2004, 22:31)

11

onsdag, 21. januar 2004, 22:31

Citeret

De ser nice nok ud, men er det ordenlig kvalitet til den pris ?

det mærke er det bedste mærke til og lave højtalere til pc og de laver oxo gode headsets

Your pony died because it wasn't pretty enough

12

onsdag, 21. januar 2004, 22:31

Citeret

Jeg har selv Sennheiser HD 200-V1, de er lukkede, og det er skidedejligt! :) Dem kan jeg anbefale, og også Plantronics .90, dog er de skrøbelige, jeg knækkede ledningen på mit så der var en løs forbindelse, og kunne ikke finde kvitteringen, men helt klart et fint headset! :) Men hvorfor vil du ikke have en "lukket" hovedtelefon?

Tekniske data:

Pris og sted de kan købes ?

13

onsdag, 21. januar 2004, 22:34

Citeret

Citeret

Skal lige forstå dig korrekt :) Du vil ikke have lukkede hovedtelefoner fordi de er mere behagelige at have på når de er "åbne"? :)
Gav vist 600 for mine, jeg købte dem i Merlin. :tongue:

Edit: www.kinovox.dk hvis du er/bliver specielt interesseret i Sennheiser's. Du kan evt. bestille et gratis(var det da jeg bestilte det) katalog med alle mulige forskellige lydprodukter.

hehe så er der sket en mis kommunikation et sted, jeg synes "lukkede" hørebøffer er mere behaglige, derfor vil jeg helst have dem :)

14

onsdag, 21. januar 2004, 22:35

Ok, bare mig der er lidt tåget.. :)

Edit: Fandt lige en test af det headset Bubbi viste. http://www.slap.dk/slshow.asp?pageID=art…elid=sennheiser Hm må vist heller smutte i seng snart da..!

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "JakobPP" (21.01.2004, 22:38)

15

onsdag, 21. januar 2004, 22:52

Citeret

Edit: Fandt lige en test af det headset Bubbi viste. http://www.slap.dk/slshow.asp?pageID=art…elid=sennheiser Hm må vist heller smutte i seng snart da..!

Ja i testen er de jo vilde med det headset, men spørgsmålet er så hvor godt det er i forhold til Altec Lansing som oxo blev anbefalet, nogle der har en test af det ?

16

torsdag, 22. januar 2004, 13:30

Citeret

Originally posted by Gadonian

Citeret

Ja i testen er de jo vilde med det headset, men spørgsmålet er så hvor godt det er i forhold til Altec Lansing som oxo blev anbefalet, nogle der har en test af det ?

Sennheiser er det bedste mærke indenfor headphones uden tvivl. Og pc150 som bubbi viser er skide gode. har dem desuden selv 8)

Edit: Der er desuden 5 års garanti på! :dance:

Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
Playstation 3
Samsung Galaxy SII

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "sct_nicolaus" (22.01.2004, 13:32)

17

torsdag, 22. januar 2004, 13:36

Citeret

Originally posted by sct_nicolaus

Citeret

Originally posted by Gadonian

Citeret

Sennheiser er det bedste mærke indenfor headphones uden tvivl. Og pc150 som bubbi viser er skide gode. har dem desuden selv 8)

Er også en glad Sennheiser ejer. De hedder vidst nok HD500 eller HD550 ;)

18

torsdag, 22. januar 2004, 13:36

Citeret

Er nu ikke helt enig... Har nogle S´ere derhjemme som har ligget i kassen siden jeg købte dem. De var simpelthen ikke bedre end de bøffer jeg har haft siden jeg gik på VUC for ~ 5 år tilbage ....

En ordenligt hørebøf skal slutte tæt omkring hele øret og det gør de S´ere ikke .... Muligt at ikke alle af dem er sådan, men dem jeg har er klart ikke de 500 bobs værd som de kostede. :]

19

torsdag, 22. januar 2004, 13:39

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Er nu ikke helt enig... Har nogle S´ere derhjemme som har ligget i kassen siden jeg købte dem. De var simpelthen ikke bedre end de bøffer jeg har haft siden jeg gik på VUC for ~ 5 år tilbage ....

En ordenligt hørebøf skal slutte tæt omkring hele øret og det gør de S´ere ikke .... Muligt at ikke alle af dem er sådan, men dem jeg har er klart ikke de 500 bobs værd som de kostede. :]

Du kan jo heller ikke sammenligne S's billigste model med andre dyre modeller... pc150 er suveræn!

Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
Playstation 3
Samsung Galaxy SII

20

torsdag, 22. januar 2004, 13:42

Citeret

Du kan jo heller ikke sammenligne S's billigste model med andre dyre modeller... pc150 er suveræn!

Tja.. Kan bare sige at den model ikke var 500 kr værd .... og det er jo en kedelig tendens at man ikke får noget der er pengene værd. Jeg har hørt de "dyre" modeller og der er heller ikke pengene værd... gode ja, men langt fra pengene værd...

:]

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.