nice gaming mus :)

  • Hej folkens! jeg har ødelagt min xai mus :( jeg skal trykke sygt hårdt før den gider at reagere, og det gider jeg ikke game med, derfor har jeg valgt at kigge efter en ny mus.
    Musen jeg leder efter skal kunne bruges til lidt af hvert, gamer WoW (arena), LoL, SC2, og CS ofc :P


    Da jeg gamer meget arena kunne jeg godt tænke mig en med ekstra KBs, problemet er dog at alle de muse som har ldit ekstra guf til tomlen ofte ofre resten af musen. (altså resten af musen er elendig)


    Indtil videre har jeg kigget på disse muse:


    Razor naga: http://store.razerzone.com/sto…18900/categoryId.35208800


    Har hørt sygt meget lort om razor, bla at man skal løfte musen over en cm før den ikke reagere længere ... (store armbevægelser ftw :P)


    SteelSeries MMO gaming mouse: http://shop.steelseries.com/in…aft-mmo-gaming-mouse.html


    prøv lige at kigge på den .. altså helt ærligt :P taget i betragtning af at jeg er vandt til en xai mus. Ikke særligt ergonomisk.


    So please! help me out :D

  • Bruger selv en Logitech G5 Laser Mouse på en Icemate plate. Men det setup har snart nogle år på bagen, men kan da varmt anbefale det. Og nu tænker I sikkert ... med snor.... jep, men der er tale om en høj kvalitetsledning som ingen anden. Dertil er der også en variabel vægt enhed i, som vagte stor begejstring hos mig.




    /Avartar

  • G5 virker stadig så godt for mig, at jeg ikke har nogen tanker om at skifte den ud foreløbigt. Den kører på en SteelSeries S&S.


    Synes både Razer og Logitech laver fede gamer-mus, og tit er det din håndstørrelse/form og din farvesmag, der afgør hvilken, du skal vælge.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Go logitechs muse.


    Jeg havde en Mx518 - Intet slår den.


    Så købte jeg en Razer Lachesis, og det er den største gang lort jeg nogensinde har haft :D
    Så regner med at købe en Mx518 igen for den var da bare klasse:)


    Lige på det punkt synes jeg logitech er bedst! :hb:

  • G500 kan jeg anbefale, den har knapper nok, og er en videreudvikling af mx518 som jeg havde problemer med gik for hurtigt istykker.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Bruger en G9x parret op med den helt gamle udgave af Icemat (vi snakker altså glas, og ikke brandet) til når jeg spiller og en Wacom Bamboo til når jeg sidder og bruger maskinen casual. Glimrende combo imo.


    Du har også fordelen ved G9 at du kan skifte imellem grov og glat overflade og smide den mængde vægt du mener der er brug for i bunden (denne feature har de fleste mus dog idag). To sideknapper, ikke alverden I know, men hvis du kan bruge alle de knapper der sidder på f.eks. en WoW eller Naga mus så havde du jo nok allerede taget valget. :9xo

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • micro optics killer er stadig min favorit på et plant bord....når den lige er købt skal den dog lige vaskes af med lidt isoprophylalkohol, da overfladen er smurt ind i noget fra det plastic der er over i begyndelsen....men den er næsten umulig at slide, og dejlig stor.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • har prøvet både S&S, hjemmelavede og icemat, samt en frygtelig masse jeg ikke kan huske længere, men sorry to say, killer er stadig kongen, medmindre der er kommet helt nye, jeg ikke har prøvet :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.