Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 21. januar 2004, 21:03

jeg står og skal til at skære i mit kabinet med en dremmel multisliber. (jeg må jo hellere vinde den konkurrence der kører lige nu)

jeg har lige et lille ?. jeg skal ud og købe nogle skæreskiver til dremlen. men jeg ved ikke en brik om hvilke jeg skal købe. jeg havde fået fat i nogle meget billige nogle. men de holdt ikke mere end 15 cm.

hvad for nogle skal jeg købe og hvor kan jeg evt få fat i dem

2

onsdag, 21. januar 2004, 21:10

bauhaus/silvan sælger skæreskive :) De har såvidt jeg ved også diamantskære skive til dremmel, der holder noget længere end de normale :)

Mvh laer aka. Jesper Kristensen

3

onsdag, 21. januar 2004, 21:14

Ja, de "gode" holder længere, men hvis de "dårlige" kan klare 15 cm imens de gode kan klare 25 cm, men koster 2,5 gange så meget, er de så det værd ?....

Hold lige prisen i baghovedet når du handler for jeg har været ude i den jungel med deres meget skiftende priser og kvalitet...

Syntes dog at dem i Bauhaus er fine, men koster også en del ...

Kom til at overveje om jeg skulle sælge min PowerDraft og udstyr .... Hmm... Maybe. Den ryger i "måske"-bunken.... *G* :))

4

onsdag, 21. januar 2004, 21:22

ok det lyder fint. for vi har en silvan her i haderslev

5

onsdag, 21. januar 2004, 21:24

Folk kalder dem for "Forstærkede skiver".. men ved ikke om det også er hvad de kalder dem i butikkerne.

6

torsdag, 22. januar 2004, 07:54

Citeret

Originally posted by Bit Phreak
ok det lyder fint. for vi har en silvan her i haderslev

Du skal købe de der glasfirberforstærkede skæreskiver. De er noget større og tykkere end standard-udgaven.
De holder længere og knækker ikke så let.
BTW: Så går jeg igang med et nyt casemod i weekenden, da jeg også kan bruge et digi-cam - lad den bedste vinde..

iMac / i7 7700K / 32GB DDR4 2400 / Radeon Pro 580 / 27" 5K Retina
512GB Apple PCI-e SSD / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

MacBook Pro / i5 5275U / 8GB DDR3L / Iris 6100 / 13,3" Retina
256GB Apple SSUBX / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

Synology DS 1515+ (5x2TB WD) / Sony A7 Mk II

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.