Køb af MacBook.

  • Hej.


    Jeg har brug for en ny bærbar computer og jeg tænkte at jeg vil prøve en MacBook.


    Jeg skal primært bruge den til:
    Skolearbejde, en smule redigering (ikke noget specielt) af fotos, E-mail, se videoer og film (YouTube, DVD, etc) og selvfølgelig til at høre noget lyd via iTunes :).


    Jeg vil selvfølgelig også gerne så langt ned i pris som overhovedet muligt :)


    Skærmstørrelse er ligemeget så længe at den ikke kommer op i 17 tommer.


    Mvh
    Frederik


    Edit: Den skal også bruges til en smule (ikke specielt meget) videoredigering.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BPM
    gå ind og kig på apple store så ser du straks priserne for en MacBook :)


    http://store.apple.com/dk


    Tak, det forstår jeg :) Men jeg ved ikke om det er nok bare at købe den billigste eller om jeg har brug for mere "power" i form af sig mere RAM...


    Mvh
    Frederik

  • Det kommer jo helt an på dine behov, men efter hvad du har skrevet i første post, er der vidst ikke noget der kræver specielt mange kræfter - det skulle lige være redigeringen. Her skriver du "ikke noget specielt", så det må du gøre op med dig selv.


    Apple tager meget ublu priser for deres RAM, køb uden ekstra og monter selv efterfølgende.


    /ask

  • Hvis du er studerende kan du i hvert fald benytte dig af deres studierabat :)


    Gør du ved at klikke på Education store (mener jeg) ;)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Okay, tak :)


    Da det som sagt ikke er noget specielt tror jeg bare jeg tager den i Polykarbonat.


    Tror ikke jeg kan få studierabat da jeg bare er folkeskoleelev.


    Tak for hjælpen.


    Mvh
    Frederik