HDMI PROBLEM med 42" PANASONIC

  • står her med mit 42" tv, og undrer mig over at 2 ud af 3 HDMI indgange pludseligt ikke virker, da de virkede igår... er det min DVI -> HDMI converter der er underlig, eller what .. kan man brænde sådan en port af :S?, og skal jeg til gøre brug af garantien?, har tændt og slukket alt,, prøvet at sætte det til og blabla, det skal siges det går fra pc til tv, de 2 porte virkede pludseligt ikke uden grund... og den 3. gør HELP...


    skal jeg til og ringe til wupti, eller kan min dvi converter være åndssvag nok til ikke at sende signal til to HDMI kilder som er identiske med den 3.. :S.. help :(
    :rules:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nightfoxen
    står her med mit 42" tv, og undrer mig over at 2 ud af 3 HDMI indgange pludseligt ikke virker, da de virkede igår... er det min DVI -> HDMI converter der er underlig, eller what .. kan man brænde sådan en port af :S?, og skal jeg til gøre brug af garantien?, har tændt og slukket alt,, prøvet at sætte det til og blabla, det skal siges det går fra pc til tv, de 2 porte virkede pludseligt ikke uden grund... og den 3. gør HELP...


    skal jeg til og ringe til wupti, eller kan min dvi converter være åndssvag nok til ikke at sende signal til to HDMI kilder som er identiske med den 3.. :S.. help :(
    :rules:



    Skal siges tvet er 1 måned gammelt.. så WHAT THE FUCK :(