DVI-HDMI Kable el. Adaptor

  • jeg ska bruge et DVI til HDMI kable el. adaptor som ka sidde ved siden mit hdmi kable efter jeg har fået ny skærm er jeg nødtil at flytter den i den øverste DVI på mit Gainward GTX460 1GB GS:


    [Blocked Image: http://i1027.photobucket.com/albums/y337/joeyjuviyani/Decorated%20images/DaNGeR/img6.jpg]


    har prøvet den DVI til HDMI adaptor jeg har men for bred kan ik sidde sammen med min HDMI kable og hvis min skærm ik sidder der så booter min PC op på mit 32 tommer LCD TV og det vil jeg gerne ha lavet om.

  • Tror desværre næppe det hjælper meget hvis at at kortet "booter" på puma's tv. Jeg går ud fra at det må være en forprogrammeret funktion på kortet - det kan være at du kan flashe BIOS'en om og ændre på det. Ellers er jeg sgu tør for idéer. :boxed:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Tror desværre næppe det hjælper meget hvis at at kortet "booter" på puma's tv. Jeg går ud fra at det må være en forprogrammeret funktion på kortet - det kan være at du kan flashe BIOS'en om og ændre på det. Ellers er jeg sgu tør for idéer. :boxed:


    det vil jeg så ik, den nederste DVI port er primær port, selv om jeg har noget i HDMI derfor jeg gerne vil bruge den bare ik nemt når de stik og adaptore jeg har er bedre så jeg ik ka ha HDMI i os, da jeg ser meget af mit anime på mit tv istedet for på min computer skærm ^^