Syncmaster vil ikke tænde!

  • Hej tweak


    Skærmen har tidligere haft problemer med "menu" knapperne der ikke virkede ordenligt i noget tid, men sidst jeg brugte den (4-5 måneder siden) fik jeg den til at køre 100% også sammen med en anden samsung skærm.


    Skulle ikke bruge 2 skærme og har derfor ikke brugt den i de 4-5 måneder og idag kan jeg så slet ikke få liv i dyret..


    Har aldrig været et problem før og jeg kan høre at den "tager" størm når jeg smider strøm stikket i.
    Desuden finder Win den også så jeg kan smide musen uden for min nr. 1 skærm, den bliver vist i Catalyst, osv men INGEN blå lys i "tænd" knappen.


    Har vist ikke kvitering =S så igen forsikring.


    Hvor får man lavet sådan noget så ? Hvis det overhovedet kan gå.


    http://www.samsung.com/sg/cons…x.idx?pagetype=prd_detail

  • Fået kvitering og den er netop 2 år og 25 dage gammel =S


    Indbo forsikring vil have en garanti for at den er "kortslyttet" ellers dækker de ikke... men den lygter selt ikke brændt så kan det være en strømstyring der er gået ?



    Efter 6 forsøg med ny strømstik kom der liv i svinet.


    Tråden må gerne lukkes =)

  • Det lyder godt at du fik liv i skærmen :9xo


    Quote

    Oprindeligt indlæg af johnhifi
    Tråden må gerne lukkes =)


    Hvis du gerne vil lukke tråden, kan du selv gøre det, der skulle gerne være en lille drop down menu forneden med skriften "yderligere muligheder", der finder du den funktion.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.