Mamba Mouse hvilken mussemåt skal jeg vælge

  • Hej Folkens..


    Jeg har en icemat, pt som overhovedet ikke fungere med min Racer Mamba mouse..


    Hvad kan i anbefale til den mus, så det bare fungere optimalt?.. Endvidere er der evt nogen som har erfaring med Racer Mamba mouse og hvilken mussemåtte bruger i ?..


    Håber på hurtigt svar!:-)


    På forhånd tak

  • Jeg har en razor deathadder med samme sensor, som der sidder i Mamba og jeg bruger en steelseries QCK heavy måtte til den, og det spiller bare. Måtten skulle lige køres lidt til inden den fungerede helt optimalt, ellers en 4D til at game på, det virker osse fint.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Det afhænger helt af hvad du bruger din mus til mest.


    4D har både en meget hurtig og glat side samt en der er en anelse mere grov, men derved mere præcis, for mig har det helt klart været QCK som har været bedst.


    Det er så individuelt hvordan du flytter din mus, da jeg købte QCK var jeg en anelse skuffet, grundet jeg følte at måtten ligesom sugede musen fast og at den gled meget nemmere på 4D.


    Det ændrede sig efter et par dages brug hvor QCK lige skulle slides lidt til og den er jeg rigtig glad for og den passe rigtig fint til hvordan jeg bruger min mus, når den engang er slidt op, tror jeg der kommer en ny til igen hvis ikke de har fundet på noget nyt, som skal prøves af.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Hvis ikke du har købt den så tjek Razer Goliath, har haft begge og razer's er bare bedre kvalitet :)

    -Alienware M17x|4GB DDR3|HD5870|I7 620m|


    -Asus P5Q SE/R|Intel C2D e8400 E0 3 ghz
    -Cooled by Thermaltake Blueorb|Force3D Readeon HD 4850|Corsair VX 550 Watt| Corsair 3x2 Gb all in Antec 900

  • razer deathadder og mamba har ikke samme sensor.... LANGT fra


    jeg har en mamba og jeg bruger en razer goliathus control edition og det spiller max jeg havde en qck til og starte med men den er ikke så god som razer's egen

  • Okay drenge jeg takker mange gange for jeres ekstra indlæg.. Tusind tak for jeres vurdering. Den der razer goliathus control edition holder den også musen ned, hvis i forstår hvad jeg mener? har ikke købt den endnu!

  • Altså, den klistre ikke lige frem fast, men den yder modstand :) Jeg syntes personligt den her bedre :)

    -Alienware M17x|4GB DDR3|HD5870|I7 620m|


    -Asus P5Q SE/R|Intel C2D e8400 E0 3 ghz
    -Cooled by Thermaltake Blueorb|Force3D Readeon HD 4850|Corsair VX 550 Watt| Corsair 3x2 Gb all in Antec 900

  • SteelSeries S&S er også lidt ujævn i overfladen, så der er en smule modstand i forhold til de helt glatte, hvilket jeg personligt er mest til selv.


    Har kørt med samme musemåtte i tre år og den er virkelig god, synes jeg :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H