Kan det ikke lade sig gøre? (Ekstrem bærbar)

  • Er det virkeligt for meget at forlange en Notebook med følgende:


    4 kernet processor (Intel i7-720QM+)
    4+GB DDR3 RAM (Minimum 1333MHz)
    Solid State drive minimum 128GB
    Acceptabel grafik
    Mobil størrelse (<15")


    Er vi virkeligt "så langt" bagefter?
    Altså det skal jo helst ikke koste en bondegård.. Hvis man giver (hold nu fast) 20.000+kr (!!!) for en HP EliteBook så får man ikke engang 4 kerner? Næh nej, så skal man sgu trækkes med en 2-kernet model.. Det er fandme da TRÆLS (for at sige det på jysk).


    Det er sgu ved at give mig smerter nu hvor min Dell (surprise) er brudt sammen og de ikke gider at give en ny (har været til reperation 2 gange og få skiftet ALT - Amazing, huh?). Men det er jo bare Dell som man kender dem.. Til min store lykke så jeg en Apple (har altid drømt om Apple - no trolling) med en i7 processor (En Apple der yder - Det lyder lusket) - Men ak ja, det var den 2-kernede snydemodel fra i7 :(


    Er der nogen der kender en måde at få en fin og fremtidssikret PC uden at man går i ekstremerne med de mønter der skal smides (Læs: Alienware - NO GO!) ?


    // ThyzoN

  • mon ikke osse du kan konfigurere denne her, så den passer 100% til dine krav.


    Der sidder en I7 cpu i(4 kerner), ram passer, den er så født med den nye Hybriddisk, men det kan du ændre forneden, 5650 GFX. Du kan lige selv løbe alle informationer igennem, men du får i hvert fald power nok allerede fra en start til at møde dine krav.


    http://www.mm-vision.dk/produk…20030&gruppe=PCnotevision


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • må jeg anbefale en Thinkpad W510 fra lenovo.co.uk.. Du kan selv konfigurere og du kan sagtens få dansk tastatur+lader fra skriv en mail til dem ;)


    Men hvad du skal med en quad-core kan jeg ikke forstå, for 1,6GHz er dælme ikke meget i forhold til en 2,66GHz dual core som også kan fåes i i7. Men det er en hel anden snak..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Jeg må lige bryde ind her og påpege at CPU score på i7 1.66Ghz er dobbelt høj som på en 2,66 dual core nemli 3245 iflg. Cpubenchmark.net . KILDE




    /Avartar



    Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    må jeg anbefale en Thinkpad W510 fra lenovo.co.uk.. Du kan selv konfigurere og du kan sagtens få dansk tastatur+lader fra skriv en mail til dem ;)


    Men hvad du skal med en quad-core kan jeg ikke forstå, for 1,6GHz er dælme ikke meget i forhold til en 2,66GHz dual core som også kan fåes i i7. Men det er en hel anden snak..