ekstern harddisk..!

  • Hej


    Jeg skal ud og have mig en ekstern harddisk..! Hvad skal man have ?
    Lidt lige meget med prisen.. det skal bare virke :)


    Formålet med den eksterne harddisk skal være:


    vil gerne bruge den til film osv....


    jeg har en bærbar computer som den skal sættes til, altså når jeg henter film så filmene kan være der på.


    har også en ps3 som jeg gerne vil have en koblet til...


    Kan man få en ekstern harddisk der både kan sættes til ps3 og bærbar.


    evt.. så man både kan overføre musik video og film til hardisken. og kan læses via ps3.



    Så det sidste.! Kan man få en harddisk der er trådløs, man kan koble sig op til. via bærbar og ps3. uden man har en router.! så den eksterne harddisk har en (ip) i sig selv.. ?


    håber i kan hjælpe med alle mine "dumme" spørgsmål


    Mvh


    kasper eriksen


    p.s har fundet en ekstern harddisk bare som eksempel:
    http://www.getmore.dk/detalje-…ctGuid=WDBAAU0015HBK-EESN


    evt.. send nogle link til nogle ekstern harddiske :D

  • Hvis den skal være trådløs så skal du nok investere i en decideret NAS som har router funktion (findes de?)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • WD's Eksterne Harddiske er Super ! Min 250gb har osse fået nogle tæsk undervejs men virker stadig upåklageligt.


    MEN, du kan ikke sætte eksterne harddiske (eller USB stiks for den sags skyld) til din PS3 vis de ikke er FAT 32. Problemet ved det er at du ikke kan have filer på over 1 gb på et FAT32 harddisk. e-Harddisk kommer nok som NFTS som er nyere end FAT32 og som godt kan have filer over 1gb og det vil du jo nok gerne beholde til din PC. Men du kan såfølgelig formatere din eksterne harddisk til FAT32


    Her snakker jeg om dem med USB kabel :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Houly
    MEN, du kan ikke sætte eksterne harddiske (eller USB stiks for den sags skyld) til din PS3 vis de ikke er FAT 32. Problemet ved det er at du ikke kan have filer på over 1 gb på et FAT32 harddisk. e-Harddisk kommer nok som NFTS som er nyere end FAT32 og som godt kan have filer over 1gb og det vil du jo nok gerne beholde til din PC. Men du kan såfølgelig formatere din eksterne harddisk til FAT32


    Grænsen er 4GB og ikke 1GB!


    /ask