2

onsdag, 21. januar 2004, 05:00

Citeret

MUST HAVE THAT!
:T :T :T :T :T

Så slipper jeg også for og have to PSU'er i mit kabinet ;-)

Og ja. Det ER en blå lazer LED i hans næse.
Så nu mangler der bare et vindue i kabinettet, samt mit h2o. Så er det ved og være færdig.

[Workstation]Intel i7-2600K
Asus Maximus IV Extreme-Z
Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
Samsung 850 Evo 256GB (System)
Samsung 850 Evo 512GB (Games)
4x4TB (Storage)
Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
Corsair 800D | Corsair HW850

4

onsdag, 21. januar 2004, 05:34

Citeret

Originally posted by DEEF
Total kaos? :)) Men bare det virker. :P :D

Det virker fint :clap:

[Workstation]Intel i7-2600K
Asus Maximus IV Extreme-Z
Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
Samsung 850 Evo 256GB (System)
Samsung 850 Evo 512GB (Games)
4x4TB (Storage)
Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
Corsair 800D | Corsair HW850

5

onsdag, 21. januar 2004, 13:48

Citeret

Uh nice... Trist der sikkert ikke er nogle i DK der forhandler dem.... :rolleyes:

Men har sgu altid undret mig over hvorfor producenterne ikke gør mere ud af PSU´erne... og smider fx. NylonStrømpe over ALLE kablerne istedet for kun ATX-kablet som nogle gør... 8o

... og det med sorte stik har jeg også skreget om i LAAANG tid... :)) .... HeHe... :))

så mangler de bare den 120mm blæser oven i det hele, så er det jo fint... :)) Så bliver PSU´en dog lidt tykkere hvis den skal have det hele og stadig være på 500+ watt, men det gør jo ikke noget hvis der laver en slags "krave" til den 120mm blæser.... :)) ... og nej, ikke som Chill-PSU´erne... ;)

6

onsdag, 21. januar 2004, 14:03

Citeret

Den er godt nok geil - ville se fræk ud i mit sorte Lian-Li :P

Jeg vil gi Rotten i at firmaer godt kunne gøre noget mere ud af deres psu'er - f.eks. smække sort strømpe omkring de grimme grimme power kabler :)

7

lørdag, 24. januar 2004, 19:45

Citeret

Originally posted by DarkhorZe
Jeg vil gi Rotten i at firmaer godt kunne gøre noget mere ud af deres psu'er - f.eks. smække sort strømpe omkring de grimme grimme power kabler :)

Takker.... Skriv det til dem... :))

Kunne jo være de hørte efter 8o

8

lørdag, 24. januar 2004, 19:56

Men på den anden side, hvis PSU'en er perfekt fra start, så er der jo slet ikke noget tilbage til modderen, det sjove er jo netop at skille en helt ny PSU ad og bryde garantien ved at modde blæserne til 5V og der efter at smide flexstrømpe eller hvad man nu vil bryge på molex, det er jo det der er sjovt. :)) :] :tongue:

9

lørdag, 24. januar 2004, 20:04

Citeret

Men på den anden side, hvis PSU'en er perfekt fra start, så er der jo slet ikke noget tilbage til modderen, det sjove er jo netop at skille en helt ny PSU ad og bryde garantien ved at modde blæserne til 5V og der efter at smide flexstrømpe eller hvad man nu vil bryge på molex, det er jo det der er sjovt. :)) :] :tongue:

Tja. Det er jo som man tager det. Personligt så syntes jeg at 4pins molex-stik er noget lort.... :))

.. og der er ingen grund til at smide blæserne i min Levicom på 5 volt for der sidder en smart lille dreje-fætter på bagsiden hvor man bare kan skruge ned ;)

10

lørdag, 24. januar 2004, 20:11

Nej det kan der være noget om. ;)

Min PSU var dog ikke stille nok på low, men jeg er også meget sart.. *lol* :)) ;)

11

lørdag, 24. januar 2004, 20:16

Citeret

Nej det kan der være noget om. ;)

Min PSU var dog ikke stille nok på low, men jeg er også meget sart.. *lol* :)) ;)

HeHe... Det er min.... :)) ... Det er langt fra den som laver den "støj" som der er ....

Lige nu er det min CPU-blæser, men det er også kun fordi jeg glemte den 5-volt-dimmer da jeg samlede computeren i det nye kabinet her i dag.... Uden den dimmer, så støjer blæseren 36 dba.... Så det er KLART at fortrækker at smide den på 5 volt så den kun støjer 20 dba.... Men sidder og hører musik, så jeg kan ikke høre den lige nu alligevel. *G* :))

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.