Søger lille gamer.

  • hej tweak.
    jeg har tænkt mig at købe mig en ny computer -det er ligemeget om den er samlet eller usamlet.


    har ikke tænkt i store tanker men har kigget på den her: http://topdata.dk/product.asp?product=7040.
    og den her: http://topdata.dk/product.asp?product=7003
    og de to skal også være med antec nine hundred.



    jeg er har 7000-8000 kr. det skal være uden skærm mus og tasatur. det skal helst være en antec ninehundred kabinet. evt. med vandkøl?


    gerne i5 eller i7.


    i må godt komme med en god idé til en usamlet.


    på forhånd tak.


    __________________________________________________________________________


    Madan.

  • Vandkøl er fanatisk. Så medmindre du virkelig er glad for at lyse dit kabinet op og overclocker til det ypperste, så er Vestas windsystem :P eller bare luftkøl mere end godt nok. Sørg for at have en god PSU som Chill inno... og en 120mm mere som luft udtag fra kabinettet. Så kan du klare dig uden vand.

  • Den her tråd er fejlplaceret, du skal flytte den til hardware sektionen.
    Køb er til hvis du køber en brugt.
    Du ønsker mere råd til forskellige computer som er nye.

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

    Rettet 2 gange, sidst af Baloo ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af madan
    der er også vandkøl i.


    Det er da vist en sandhed med modifikationer. CPU'en er vandkølet via et lukket system - du kan altså ikke bare lige udbygge det til at dække f.eks. grafikkort, bundkort eller RAM. Og så vidt jeg husker er ALC og H50 slet ikke bedre end luftkølere af samme prisniveau, bare roligere i lyden. :cheers:


    Mht. til prisen for et "rigtit" vandkølingssystem, så skal du nok ikke regne med at det bliver under 2.000kr alt efter hvor mange komponenter der skal køles. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().