Køb af 2,5" ekstern harddisk

  • Hej


    Jeg skal til at købe en ekstern 2,5" harddisk på 500 Gb. Jeg ved ikke helt hvad der er godt (mærke osv), men jeg har kig på denne Verbatim. Er der nogle der ved hvilket mærke hd, der sidder i den?
    Jeg vil også godt høre om der er nogle, der enten vil rose eller advare mod den fundne eller som evt. har et bedre bud.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Jeg kan i hvert fald sige god for en Western Digital My Passport Essential.
    http://www.edbpriser.dk/Produc…estern+digital&pid=639905


    Den siger jeg også god for. Har den i en 250GB udgave..

    Intel Core i5 3570K - CM Hyper 212 Evo - MSI Z77 Mpower - 2x4GB Kingston HyperX T1 1600 Mhz -
    2x MSI NVidia GTX 660 Twin Frozr OC 2GB SLI - Corsair Force GT 120GB SSD SATA3


    HTPC:
    Intel Core i3 2100 - Intel DH67GD - 2x4GB Kingston HyperX Genesis 1600 Mhz - OCZ Vertex 2 60GB SSD SATA2

  • Check lige elgigantens tilbud, jeg så lige et tvspot hvor de havde en på hele 1GB til 499,- i denne uge.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Tak for svarene. Umiddelbart bliver det nok den WD I anbefaler.


    Elgigantens tilbud skal jeg lige have tjekket, men det ser ud til deres hjemmeside er nede i øjeblikket. Var det også for 2,5" uden egen strømforsyning? Dette er vigtigt da den skal medbringes arbejde hver gang jeg rejser ud.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Det blev den anbefalede. Den hos Elgiganten var ikke 2,5". Jeg bestilte for øvrigt hos Dustin Home og 1 time og 20 minutter efter bestilling modtager jeg mail om at pakken er afsendt. Det er squ god service.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------