Corsair Reactor SSD

  • Du er bedre tjent med at tage en Kingston fra deres now+ serie, den er identisk med Intel egen I25x-m.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ebo
    Du er bedre tjent med at tage en Kingston fra deres now+ serie, den er identisk med Intel egen I25x-m.


    Mvh
    Sam


    Det er Kingston´s M series der er identiske med X25-M. Jeg ved ikke hvad der gemmer sig bag deres now+..


    Edit: Wtf? Overhalet indenom :)
    Mht. TRIM så har jeg ingen anelse. OS X understøtter det ikke, så jeg har ikke engang gidet tjekke om der skulle være en nyere firmware til mine X25´s.
    Du installerer på samme måde som med en alm. HDD.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick


    Det er Kingston´s M series der er identiske med X25-M. Jeg ved ikke hvad der gemmer sig bag deres now+..


    Edit: Wtf? Overhalet indenom :)
    Mht. TRIM så har jeg ingen anelse. OS X understøtter det ikke, så jeg har ikke engang gidet tjekke om der skulle være en nyere firmware til mine X25´s.
    Du installerer på samme måde som med en alm. HDD.


    Det har du fuldstændig ret i at det er M serien ;)


    Now+ har en controller fra Toshiba siddende i.


    Wfdi: now+ serien har osse 128mb cache chip fra J.Micron ;).


    http://www.bit-tech.net/hardwa…ow-v-series-128gb-review/


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.