formatere hp bærbar?

  • Hey allesammen .. Har en hp dv 5000 jeg skal formatere havde i sin tid oprettet gendannelses cder men det virker ikke rigtig når jeg går ind og vil gendanne med dem.. Den bliver bare ved med at få mig til at sætte cd 1 og 2 og efter dem sætter jeg cd 10 ind fordi den bare springer over alle de andre.. Men det vil den heller ikke den siger stadig sæt cd 10 ind også kan man ikke gøre mere.. Hvad gøre jeg? Hvordan kan jeg formaterer den via dens partition altså den harddisk hp har sat gendannelses filer i.. Er helt lost i det her .. Hjælp

  • Det hjælp ikke så meget Pulse .. Ligemeget hvad jeg har gjort kan jeg ikke komme ind på recovery. Jeg prøvede med en helt almendelig xp professional cd. Jeg kunne ikke komme videre efter hvor den siger pcen skal genstartes i mens den er på der der blå skærm. Den genstarter så står der HP invent og efter det er der bare sådan en (_) minus tegn aller øverst og den blinker bare den bliver bare ved den kommer ikke længere .. Jeg sidder bare helt fast lige nu. :S



    Model : Hp Dv5246eu

  • Endelig lykkedes det at formattere.. Men nu har jeg så en helt anden problem bærbaren fryser bare .. Efter et stykke tid kan man bare ikke trykke på noget som helst.. Heller ikke ctrl+alt+delete.. så bliver man nød til at genstarte. Nogen der har en ide om at det kan være harddisken eller cpu ram osv der er noget galt med? Ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre har formateret den 2 gange om men stadig den samme problem..




    Edit : Nogle gange for jeg såden en fejl ved opstart



    Link til billedet : http://img168.imageshack.us/img168/6070/13172107.jpg