Erfaring med Computerland?

  • Hej Tweak, er i gang med at lede efter følgende netværkskort:


    http://www.edbpriser.dk/Produc…er+2100&sp=all&pid=399545


    Og den absolut billigste side er Computerland.dk.
    Jeg er ikke selv bekendt med siden, og synes faktisk den ser lidt suspekt ud.
    Jeg kan dog se at den er E mærket, men, man ved jo aldrig.
    Er der nogen der har erfaring med denne side, eller bare har hørt om den?


    /Gehenna

    Selvbyg PC: 4 GB DDR2 1060, Geforce GTX285, AMD Phenom 2,4 x3, Samsung Spinpoint F1 1 TB.

  • Jeg har desværre ingen erfaringer med den forhandler, men du kan vel prøve trustpilot.


    Derudover, er der nogen specifik grund til at du overvejer at købe sådan et NIC? Jeg kan ikke erindre at have set noget review som har skrevet at det er pengene værd, hvilket jeg også stærkt tvivler på at det er, hvis du virkelig vil have et nyt netkort, skulle du måske i stedet se på et Intel gigabit Netkort.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Jeg spiller prof. E. sports, så det er for at snyde mig til alle de fordele jeg kan få. xD
    De skulle være rigtig gode til især skydespil.


    /Gehenna

    Selvbyg PC: 4 GB DDR2 1060, Geforce GTX285, AMD Phenom 2,4 x3, Samsung Spinpoint F1 1 TB.

  • Bigfoot netværkskort er meget udpræget brugt i e-sports kredse på højere niveau og de sparker bare numse, desværre er der ikke ret mange som kender dem her hjemme, men amerikanerne sværger til dem og bruger dem meget.


    Gehenna


    Se lige efter endnu engang, så vidt jeg husker er der kommet en ny udgave af det kort med endnu flere forbedringer indbygget, så vær lige obs. på om det er version 1 eller 2 som du kan købe der. er det den sidste udgave som de handler med, så slå til, det vil du ikke fortryde.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

    Rettet en gang, sidst af Ebo ().

  • Eneste grund til at jeg ikke har købt en bigfoot, er fordi jeg har 2 netværksporte på mit bundkort og de kan arbejde sammen, så 1 port tager sig af upload og 1 anden af download på samme tid, ganske som bigfoot virker. Når tiden kommer for at mit system ikke skal bruges til at spille spil på mere og skal opgraderes, så kommer der osse en bigfoot i, det er helt sikkert.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.