Min blæser larmer - men uden grund

  • Jeg synes, at min blæser er begyndt at larme lidt mere end normalt.
    Jeg sidder på en Lenovo Thinkpad T400 bærbar, og den er vant til at være helt stille til trods for, at der også sidder en SSD harddisk i - så der er helt lydløs.
    Men jeg forstår ikke helt, hvorfor den kører så meget i baggrunden, da jeg i Joblisten kan se, at der hverken bliver brugt unødvendigt meget CPU-forbrug eller RAM-forbrug, og ikke nok med det, så har jeg også testet alle temperaturerne på begge Core (1 og 2) i SpeedFan, hvor begge temperaturer konstant ligger på 35 grader - så alt er også i den skønneste orden der. Og for at det ikke skal være løgn, så synes jeg faktisk det er kommet lige efter jeg har formateret (det kan derfor ikke være virus) men hvor jeg på samme tid udskiftede min gamle harddisk og isatte min nye SSD harddisk - jeg ved ikke, om det har noget at sige?
    Men træls, det er det da. Så har I nogle ideer til hvad det kunne være. Altså det er slet ikke ulideligt eller noget, men jeg er bare træt af, at den skal køre i baggrunden uden jeg laver noget overhovedet. Det starter faktisk lige så snart Windows er loadet og jeg ser mit skrivebord og dermed åbner de første programmer (Messenger og internettet). Og det stopper ikke før jeg enten sætter den i standby (hvorefter den så starter igen når jeg vækker den) eller slukker den.


    Alle gode råd og forslag modtages med kyshånd!

  • støv?
    Prøv at rense ind og udgang for luft.

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU