Valg af ekstern DVD-brænder :)

  • Hey Tweak :)
    Jeg går leder en ekstern DVD-brænder.
    Kan i anbefale nogle gode?
    Er ligeglad med mærket, bare den virker :)


    ~G

  • samsung laver nogle gode stabile brændere der ikke koster en formue.


    her er eksempel på en god ekstern samsung writemaster


    jeg har selv 1 intern brænder fra samsung og den er klasse :cheers:

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Det er vist ikke så vigtigt længere - den første den bedste der passer dine behov inde på edbpriser skulle være alt rigeligt. Tiden hvor X firma er tydeligt bedre end Y er såvidt jeg har gjort mig erfaringer overstået. Bruger dog selv altid Lite-On da jeg er vanemenneske ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dyas
    samsung laver nogle gode stabile brændere der ikke koster en formue.


    her er eksempel på en god ekstern samsung writemaster


    jeg har selv 1 intern brænder fra samsung og den er klasse :cheers:


    Jeg har en ekstern brænder fra samsung som minder om den, den virker ganske fint.


    Det du måske skal overveje er om det skal være "fuld" 5.25" størrelse, eller om det godt må være en af de mindre, det afhænger lidt af hvad du skal bruge den til og hvor ofte den skal bruges.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.