Forstærker + CD afspiller

  • Tid til at købe nyt, men jeg aner INTET om hifi.


    Skal bruge en forstærker/reciever, den kan kunne trække 2 sæt højtalere, et par store gulvhøjtalere i stuen og et par mindre i køkkenet.


    Hvad skal jeg købe.


    Og kan det passe man ikke kan få en CD afspiller for mindre end 1500kr? Det giver jo ingen mening.


    Det skal selvfølgelig være i moduler ikke et integreret system.


    Budget: ~3000

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • skal du have kvali må du længere ned i pungen og finde flere mønter :)


    så ville jeg nok kigge efter Marantz eller Onkyo som efter min mening er rigtig gode kvali produkter men de koster også det mere...



    ellers så vil du nok få mest ud af hifiklubben, de har Denon som er en udemærket producent til små penge, for det beløb du har der ville jeg nok købe disse her og læg mærke til de matcher ;)
    forstærker: Denon PMA-510AE
    cd-afspiller: Denon DCD-510AE



    du skriver ikk hvilke højtalere det er så umiddelbart ville dette sæt være fint...bare køb noget ordenligt højtaler kabel til...

  • Nu skriver du forstærker, som stereoforstærker :)


    Men har muligvis en Yamaha surroundreceiver og en tilsvarende Yamaha dvdaspiller tilsalg.


    Hvis det kunne være noget :) Lige PT trækker de 2 store Cerwin vega højttalere ;)

    Conroe E6600 @2400Mhz
    AsRock conroe-xfire Sata2
    Sapphire X1950 Pro 512ddr3
    Corsair PC-6400DDR2
    WD 320 GB Sata II
    Corsair HDX620
    Thermaltake Soprano DX