slettede mine drivere ved et uheld

  • Velkommen til Tweak Linduz :cheers:


    Hvilket mærke er din pc og hvad hedder modellen?


    Hvis du finder navnet og modellen på den kan du nemlig gå ind på producentens hjemmeside og hente den nødvendige drivere ned så den kommer til at køre igen :)

  • Kører du Windows XP eller Vista/Windows 7? De to sidste plejer selv at lægge en del af driverne ind hvis du kører Windows Update og lader den hente dem (gælder ikke alle PC'er)


    Men ellers som Rasmus siger, giv os noget information - så skal vi nok få dine drivere tilbage. :9xo

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af linduz
    det er en toshiba men er ikke sikker på hvilken der står bare på manualen at det er NB 100 serien ved ikke om det er modellen ?


    Er det en bærbar?


    Hvis ja så skulle det stå under bunden på et lille klistermærke hvad det er for en model :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af linduz
    ja der står et model nr. er det det jeg skal bruge . men har været inde og kigge og kan slet ikke finde ud af hvad jeg skal trykke på. er slet ikke så klog til det her . ;b


    Fortæl venligst hvad der står på klistermærket.