Opgraderings forslag.. skal trække APB (Tak for hjælpen alle sammen)

  • hey!


    Jeg står med et større problem, hehe - go figure!


    Jeg vil gerne spille All Points Bullitin (APB), mine specs er som følger:


    PC-en er en Lenovo A51 (moden 7JG):


    Pentium 4 - 3 gHz HT-teknologi
    4 GB Ram (Et-eller-andet DDR2 halløj) (hehe mobo tillader vidst kun 3, men ja....dunno)
    Nvidia Geforce 9500GT
    Mainboard: Intel 915G, Gigabit Ethernet, with PCIe 16x slot


    - Sådan som spillet køre på min pc lige nu er det nærmest umuligt. Jeg frygter lidt det er en opgradering af processor jeg skal ud i, men det betyder vidst at jeg skal have nyt Mainboard osv. da jeg er en fattig studerende er det ikke rigtig en mulighed!


    - Man kan ikke sætte en dual core processor i mit Mobo - vel?


    Jeg har prøvet at opgradere mit grafik kort, for at se om det ville virke, til et Radeon HD 5670 (vandt det i et væddemål - jo tak, hehe)..
    men det virker slet ikke til mit system, hvis jeg skifter de to kort ud med hinanden vil min pc slet ikke starte op.. det lyder til at den slet ikke starter boot-sekvensen op.. der sker INTET.. propellerne står og blæserosv.. men det er somom den bare står i tomgang.. har prøvet alt det der med at skifte til en større PSU (500watt), formatere pc'en osv, sat pci slotten som prim. osv.


    - Det eneste jeg kan se der er forskelpå dem er mit Geforce er et PCI express og Radeon kortet er 2.1????


    Håber i kan hjælpemig, undskyld, hvis tråden er for lang/kedelig... jeg er en kedelig person :D:D

  • Hmm.. Det ville næsten være synd at "opgradere" på de dele der. Har du mulighed for at spare sammen i lidt tid og så kigge på en ny pc? Altså i sted for at købe fx en dual core, som i øvrigt ikke passer på dit bundkort. Her er en liste med hardware som du kan proppe i.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af cjepp86