Skolebærbar - 3500-4000,-

  • Asus Laptop med Intel Culv processor. De har et par stykker på de 13-14", som er ideelle til skolebrug, hvis du spørger mig :)


    Orker ikke lige at finde links på min iPhone, så sig hvis du vil have den, så gør jeg det på min pc senere :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Min kærestes far kigger efter en skole PC til min kærestes lillesøster..
    Det skal være i prisklassen på de ca. 3500-4000,-


    Hvad kan i foreslå i det prisniveau?


    Hvad er kravene?


    Jeg ville personligt kigger efter denne http://www.laptops.dk/product_…b94a4577e82ee38c921688fc9


    Alternativet er S10.


    S10 er jo lidt ”forældet” i forhold til S12.


    S12 har en dejligt stort tastatur, god batteritid, og så er lyden ret god på trods af det er en Netbook. Begge har det man kalder for Instant On-funktionalitet. . I stedet for at køre igennem en fuld Windows-opstart, giver Quick Start-miljøet brugeren adgang til sine billeder, musik og til nettet på under 10 sekunder – lækker funktion!


    S10 kunne sådan set godt dække Deres behov, men der er rettet meget op på S12 va. S10
    S10 bliver ret varm på trods af det er en Netbook, og så er byggekvaliteten elendig kontra S12. S10 har vist også kun 2 USB porte. Sørg for at få et 6 cellet batteri med til S10, hvis muligt.


    S12 er mit valg pga:


    Byggekvalitet
    4-5 timer på batteriet
    Skærmen
    Godt tastatur


    Eneste ulempe er størrelsen på touchpad, men det vender man sig til.

  • Valget blev så vidt jeg er blevet orienteret en S12 2959 fra laptops.dk opgraderet til 3GB RAM.


    Tror ikke hun kommer til at bruge touchpad'en, går stærkt ud fra hun sætter en lille mus til.


    Takker alle sammen, lukker tråden.