Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 19. juni 2010, 16:08

Grubler over placering af kommende SSD,så vil gerne vide om varme overhovedet er et problem ved dem,ligeledes om der er temp føler indbygget som alm hdd ?

2

lørdag, 19. juni 2010, 16:11

Der er i hvert fald temperatur måler i..

Her er info fra min Kingston SSDNow V+

Og min bliver ikke særlig varm..
Den sidder sammen med de andre diske, i et Cooler Master 690 kabinet.

3

lørdag, 19. juni 2010, 16:13

Der er varme udvikling i ssd'er, men den er meget lille, så det er slet ikke noget problem og det er heller ikke et problem hvis de bliver placeret i et varmt kabinet, Intel X25-M har f.eks. en max arbejdstemperatur på hele 70c,
de ssd'er som jeg har haft fingre i Kingston & Intel har ikke haft temp måler og jeg tror heller ikke andre har.

edit.
kan så se at der er temp måler i de nye Kingston diske, det er der ikke i de gamle.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Cyclups" (19.06.2010, 16:14)

4

lørdag, 19. juni 2010, 16:24

Følgende har temperatur måler/føler indbygget
Corsair's nye Force serie af SSD'er
Alle kingston SSDNOW V+ serie
Crucial's C300 SSD'er
OCZ Vertex/Agility 2 serie

men det er ligesom om at det kun er dem med en sandfroce controller i sig som har en temperatur føler/måler.

men det ændre sig jo nok.

lige pt har jeg ikke oplevet nogen af dem jeg har haft er blevet over 26-30 grader ved konstant belastning , skrivning/sletning

AMD

5

søndag, 20. juni 2010, 14:47

Takker for de fine svar :9xo

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.